فرمانده پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) هلدینگ پتروپالایش اصفهان منصوب شد

در این مراسم از زحمات مهدی خدامی که بیش از یکسال مسئولیت پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) هلدینگ پتروپالایش اصفهان را برعهده داشت قدر دانی گردید.

یلدا توکلی: در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید هلدینگ پترو پالایش اصفهان که درپایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره)این شرکت برگزارشد، طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی،فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر ومیمه اکبر شاهین به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) هلدینگ پتروپالایش اصفهان منصوب شد.

در این مراسم از زحمات مهدی خدامی که بیش از یکسال مسئولیت پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) هلدینگ پتروپالایش اصفهان را برعهده داشت قدر دانی گردید و با حضور معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین حجت الاسلام دهقان امام جماعت مسجد النبی شهرک شهید محمد منتظری حکم انتصاب اکبر شاهین فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره)که به مدت ۲سال به امضای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه رسیده بود به وی اعطاءشد.

از سوابق کاری اکبر شاهین فعالیت در امور فرهنگی،فرماندهی پایگاه های محلی بسیج اقشار در مناطق مختلف استان اصفهان،فعالیت در بخش های مذهبی و انقلابی،حضور در فعالیت های عام المنفعه ،گروه های جهادی خیریه ها و…است.

در بخشی از حکم انتصاب فرمانده جدید پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره) هلدینگ پتروپالایش اصفهان آمده است:
جناب اقای اکبر شاهین امید است با رعایت تقوای الهی،مراقبت شخصی وگروهی وحسن عمل در راستای معرفت و بصیرت افزایی،عمق بخشی دینی در بسیج،جذب حداکثری ازمیان آحاد مردم در خدمت به انقلاب،اندیشه ورزی در لایه های گوناگون و رصد واقعیت های درونی و بیرونی مزرعه بی حصار بسیج برای پیشگیری از هر گونه خطا رفتن و آلودگی به ویروس های نفوذی ،و پیروزی قطعی حرکت بسیجی در کشور و جاری ساختن این جریان عظیم به سمت اهداف انقلاب و زمینه سازی تحقق مردم سالاری دینی و ایجاد تمدن اسلامی نقش آفرین باشید.

در حاشیه این مراسم اکبر شاهین فرمانده پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره)هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با روابط عمومی مهمترین اهداف خود در سال جاری در پایگاه بسیج پالایشگاه اصفهان را برگزاری حلقه های صالحین،گردهمایی های مذهبی،برگزاری اردوهای جهادی،برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت،جذب حداکثری پرسنل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان به بسیج و …عنوان کرد.

وی به فراز سخن رهبری که فرمودند” راه برون رفت از همه مشکلات داشتن روحیه جهادی است” اشاره کرد و پالایشگاه را بهترین بستر برای انجام کار جهادی و تحقق منویات رهبری دانست.

وی با اشاره به جنگ و مقاومت مردم غزه، پیروزی محور مقاومت و در نهایت ظهور را اتفاقی نه چندان دور دانست.