فرآیند اخذ مجوز بازارچه‌های موقت و جشنواره غذایی تسهیل شود

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با تشکیل جلسات هماهنگی فرآیند اخذ مجوز بازارچه‌های موقت و جشنواره‌های غذایی را مورد بررسی بیشتری قرار دهند

فرماندار اصفهان گفت: دستگاه‌های متولی با تشکیل جلسات هماهنگی فرآیند اخذ مجوز بازارچه‌های موقت و جشنواره‌های غذایی را مورد بررسی بیشتری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدعلی احمدی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، اظهار کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲، میراث فرهنگی و اتاق اصناف به روش‌های ایجابی همکاری لازم را در جهت آموزش، توجیه و اطلاع رسانی اصناف با هدف سلامت جامعه انجام دهند. وی افزود: با افرادی که به فکر سلامت جامعه نیستند، باید به صورت سلبی برخورد نمائیم که این برخورد سلبی باید پیشگیرانه، متناسب با نوع تخلف و اطلاع رسانی شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با تشکیل جلسات هماهنگی فرآیند اخذ مجوز بازارچه‌های موقت و جشنواره‌های غذایی را مورد بررسی بیشتری قرار دهند. وی افزود: می‌توانیم در نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف از ظرفیت خوب گروه‌های مردمی بالاخص بسیج سازندگی بهره بگیریم.

احمدی با اشاره به اهمیت پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون، تأکید کرد: مکاتبات لازم جهت فعال شدن این پویش در مراکز پرجمعیت، شهرک‌های صنعتی، کارخانه و غیره صورت پذیرد و اکیپ‌هایی جهت کنترل دیابت و پرفشاری خون افراد به این مراکز اعزام شود. وی با بیان اینکه رفع معضل آلودگی هوا و آسیب‌های ناشی از آن با فرهنگ‌سازی و مشارکت همگانی محقق می‌شود، عنوان کرد: توسعه فضای سبز، همت دولت برای تأمین بخشی از نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی، بهینه سازی سوخت، پیشگیری از فعالیت واحدهای آلاینده و غیره، ازجمله اقدامات دولت برای کاهش آلودگی هوا بوده که با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد.