عملکرد شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان سرلوحه پارک‌های کشور

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در بازدید از شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان تاکید کرد عملکرد این شهرک در سرلوحه بسیاری از پارک‌های کشور قرار گیرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازدید از دستاورد‌های علمی شرکت‌های […]

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در بازدید از شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان تاکید کرد عملکرد این شهرک در سرلوحه بسیاری از پارک‌های کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازدید از دستاورد‌های علمی شرکت‌های بهیار صنعت سپاهان و نوران حسگر صبا، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را از تجربیات فراوانی در زمینه شرکت‌های فناور و دانش بنیان برخوردار دانست و گفت: عملکرد این شهرک باید سرلوحه بسیاری از پارک‌های کشور قرار گیرد.
غلامحسین رحیمی، با بیان اینکه بهتر است میزان رضایتمندی از حمایت‌ها و عملکرد شهرک از مخاطبان پرسیده شود، گفت: این ارزیابی از خدمات ارائه شده می‌تواند به بهتر شدن آن‌ها کمک کند.
وی به ترکیب سه خصوصیت علم، فناوری و اقتصاد در پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان اشاره و تاکید کرد: این سه خصوصیت الزامی است به عنوان ویژگی‌های منحصر بفرد محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به دیگر محصولات ارائه شود.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شهرک گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال قرارداد پژوهشی و فناوری موردنیاز صنایع از طریق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با شرکت‌ها و موسسات فناور مستقر منعقد شده است که این در آمد از دوازده ماهه پارسال بیشتر بوده است.
جعفر قیصری افزود: از ابتدای امسال ۱۱۸ شرکت موفق به اخذ تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده‌اند که ۴۸ شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: از ابتدای امسال هم بیش از ۹ هزار مترمربع از زمین‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به هشت شرکت و موسسه فناور واگذار شده است که با سرمایه‌گذاری این شرکت‌های خصوصی در حوزه فناوری، تولید محصولات و خدمات دانش‌بنیان از جهش قابل توجهی برخوردار خواهد شد.