عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای رسیدگی به مناطق کم برخوردار

استفاده از حداکثر نظرات مردم در اجرای پروژه‌های شهری از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری است. شهرداری باید به همکاری شورای شهر برای گفت‌وگو با مردم برنامه‌ریزی کنند تا از نظرات عموم مردم و نخبگان صاحب‌نظر استفاده شود و مردم احساس کنند خودشان در اداره از پروژه‌ها سهیم هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری عزم جدی دارد که در سال آینده نیز با شناسایی کمبودها و رفع آن‌ها، رسیدگی بیشتری به مناطق کم برخوردار داشته باشد.

محمد نورصالحی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، با بیان اینکه امیدوارم آنچه نیاز نوجوانان و جوانان امروز است با احداث این پروژه‌ها تأمین شود، اظهار کرد: استفاده از حداکثر نظرات مردم در اجرای پروژه‌های شهری از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری است. شهرداری باید به همکاری شورای شهر برای گفت‌وگو با مردم برنامه‌ریزی کنند تا از نظرات عموم مردم و نخبگان صاحب‌نظر استفاده شود و مردم احساس کنند خودشان در اداره از پروژه‌ها سهیم هستند.

وی افزود: عموم مردم باید در شکل‌دهی پروژه‌ها سهیم باشند و این قطعاً احساس رضایت مردم را جلب می‌کند.

رئیس شورای شهر اصفهان اعلام کرد: مدیریت شهری عزم جدی دارد که در سال آینده نیز با شناسایی کمبودها و رفع آن‌ها رسیدگی بیشتری به مناطق کم برخوردار داشته باشد.