ظرفیت‌ همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اصفهان مورد توجه قرار گیرد

مدت زمانی که دانشجویان بین‌الملل در دانشگاه آزاد اصفهان هستند، فرصت بسیار مناسبی است برای آموزش، تمرین و فراگیری زبان فارسی که یکی از ضرورت‌های آموزشی برای این دسته از دانشجویان است

یلدا توکلی : رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه توجیهی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان)، بر وجود ظرفیت‌های قابل توجه این دانشگاه برای همکاری با دانشگاه‌های دیگر کشورها تاکید کرد.

 

پیام نجفی گفت: مدت زمانی که دانشجویان بین‌الملل در دانشگاه آزاد اصفهان هستند، فرصت بسیار مناسبی است برای آموزش، تمرین و فراگیری زبان فارسی که یکی از ضرورت‌های آموزشی برای این دسته از دانشجویان است. همچنین فرصتی است تا از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و صنعتی شهر اصفهان نهایت بهره‌برداری را کرده و با آشنایی و بررسی هر حوزه، برای اجرای مدل‌های مشابه در کشور خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: امیدوارم که با دریافت پیشنهادات سازنده از سوی دانشجویان غیر ایرانی که عموما از کشور عراق هستند، همکاری‌های علمی ایران و کشورهای متبوع این دانشجویان تقویت شود و شروعی باشد برای تقویت و گسترش تعاملات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی در کشورهای مسلمان.

 

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشحالم که قرابت فرهنگی و نقاط اشتراکی زیادی میان دو ملت ایران و عراق وجود دارد و این قرابت فرهنگی می‌تواند تسهیل‌گر اقامت دانشجویان عراقی در ایران با خرده‌فرهنگ‌های این ایرانی باشد.