طرح انتقال آب به جنوب استان اصفهان اجرا می‌شود

  نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف شدن مشکل آب جنوب استان اصفهان یک اتفاق بزرگ بود که رنگ عمل به خود می‌گیرد. سمیه محمودی با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان شهرضا اظهار داشت: برطرف شدن مشکل آب جنوب استان اصفهان یک اتفاق بزرگ بود. وی با بیان اینکه […]

 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف شدن مشکل آب جنوب استان اصفهان یک اتفاق بزرگ بود که رنگ عمل به خود می‌گیرد.

سمیه محمودی با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان شهرضا اظهار داشت: برطرف شدن مشکل آب جنوب استان اصفهان یک اتفاق بزرگ بود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ میزان برداشت آب تا افق جمعیتی ۱۴۲۵، ۴۹.۹ میلیون مترمکعب مشخص شد، افزود: برای انتقال آب باید به‌دنبال منابع پایدار باشیم تا دِبی آب یکسان باشد، مکان برداشت آب در ۱۳ آبان ۱۳۹۸ مشخص شد و از خط لوله یزد و کرمان برداشت می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از بخش خصوصی برای انتقال آب مشارکت دارد و این مهم‌ترین اتفاق برای شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و دهاقان بود، گفت: مدیران استان تمام تلاش‌شان را برای ۱۴ شهرستان استان می‌کنند، در صورتی که استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد و برای آب ۱۴ شهرستان کل بودجه استان را می‌خواهند صرف انتقال آب کنند.

وی بیان کرد: اعتراض‌های بسیاری را به موضوع تامین آب شهرستان داشتیم، چون شهرضا جزو آن ۱۴ شهرستانی نیست که بودجه تامین آب دارند.