ضرورت اهتمام ویژه مدیران استان در اجرا و جلب مشارکت همگانی در انتخابات

استاندار اصفهان گفت : مدیران در حوزه مأموریت اداری و تأثیر اجتماعی خود برای برگزاری و جلب مشارکت همگانی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند

آزاده سلیمان نژاد : به گزارش اخبار اصفهان از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شورای اداری استان، شنبه شانزدهم دی ماه، با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان برگزار شد.
در این نشست دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو و سالگرد شهادت شهید علم الهدی گفت: انتخابات مهمترین رویدادی است که کشور در سال‌جاری برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی و تمهید است.
وی ادامه داد: انتخابات امری است که برای همه ارکان نظام مأموریت دارد و همه ما نسبت به آن مسئول هستیم و رهبری معظم انقلاب پرچمدار این حرکت هستند و با راهبردهای اساسی اجرای انتخابات را هدایت می‌کنند.
استاندار اصفهان عنوان کرد: از این رو می‌طلبد همه مدیران و مسئولان استان همت و همکاری خود را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.
وی تصریح کرد: پذیرفته نیست دستگاهی در حمایت و پشتیبانی از اجرای انتخابات ضعیف عمل کند‌ در این راستا عملکرد دستگاه‌های استان گزارش شود تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم صورت بگیرد.
دکتر مرتضوی گفت: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت بگیرد و مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: مدیران در حوزه مأموریت اداری و تأثیر اجتماعی خود برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی و سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را به خوبی برای مردم بازگو کنند.
استاندار اصفهان گفت: در این ایام بایستی مراقب سخنان و اظهارنظرهای خود باشیم.
وی تصریح کرد: در چند هفته اخیر به دلیل سخنان یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تحت فشار مضاعف بودیم که چرا اصفهان از استفاده از سوخت مازوت مستثنی است و نگران هستیم با این نوع رفتارها، تلاش مدیریت استان بمنظور عدم استفاده از سوخت مازوت در اصفهان از بین برود.
دکتر مرتضوی افزود: از این رو بایستی در این برهه زمانی بسیار مراقبت کنیم تا ثمرات استان در حوزه های مختلف تحت تأثیر اظهارنظرهای نابجا قرار نگیرد.
استاندار اصفهان متذکر شد: علیرغم اینکه رسانه های دشمن بر کاهش و کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات فعالیت می‌کنند بعنوان جبهه انقلاب و باتوجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو بایستی از این مهم تمام قد و با تمام توان مراقبت و محافظت کنیم.
دکتر مرتضوی اضافه کرد: در این راستا بایستی هر چه در توشه و توان داریم برای تجلی انتخابات به کار بگیریم‌.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به ۱۵ دی ماه سالروز فرمان حضرت امام (ره) در راستای تشکیل هسته‌های گزینش، گفت: در حوزه گزینش از افراط و تفریط جلوگیری و عالمانه و عامدانه تصمیم گیری شود.
وی متذکر شد: هدف هسته گزینش شناسایی و به کار گیری نیروی انسانی کارآمد، متخصص، خیرخواه، متدین و انقلابی است.
استاندار اصفهان تأکید کرد: از این رو از هرگونه افراط و تفریط پرهیز شود که البته گزینش مرجعی است که از اعوجاجات جلوگیری می‌کند.
دکتر مرتضوی ادامه داد: تشکیل شورای هم‌اندیشی هسته‌های گزینش در استان حرکت قابل توجه و قابل تقدیری است که با فکر و نظر جمعی امر گزینش محقق شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در جلسه‌ اخیری که با برخی وزرا داشتیم مقرر گردید دستگاه‌های استان پروژه‌های قابل افتتاح خود را لیست و به مدیریت استان اعلام کنند تا با تأمین اعتبار مناسب در سطح ملی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های زمین مانده استانی باشیم.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود این لیست در کمترین زمان ممکن به معاونت عمرانی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شود تا ضمن جمع بندی بتوانیم تأمین اعتبار مورد نظر را از سطح ملی دریافت و پروژه های در شُرُف افتتاح را ساماندهی و در اختیار مردم قرار دهیم.