مسئول امور ورزش هلدینگ پترو پالایش اصفهان خبر داد:

صعود تیم فوتسال آقایان هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مسابقات لیگ دسته یک کشور

مسئول امور ورزش هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی فوتسال لیگ دسته یک کشور آقایان که از آذر ماه سال قبل با حضور ۲۸ تیم در ۴ گروه شروع شده است افزود:بعد از برگزاری مسابقات انتخابی از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردنند. مسعود امامی مهر،با […]

مسئول امور ورزش هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی فوتسال لیگ دسته یک کشور آقایان که از آذر ماه سال قبل با حضور ۲۸ تیم در ۴ گروه شروع شده است افزود:بعد از برگزاری مسابقات انتخابی از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردنند.

مسعود امامی مهر،با اشاره به اینکه تیم پالایشگاه اصفهان نیز دراین مسابقات توانست با کسب امتیازات لازم به مسابقات لیگ دسته یک کشور راه پیدا کند افزود: از هر گروهی یک تیم به لیگ برتر صعود داشت .
وی بیان داشت:با توجه به اینکه در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک کشورهستیم، تیم فوتسال شهدای شهرک شهید محمد منتظریدر هفته اول این مسابقات توانست با نتیجه ۵ به ۱ در شاهرود به برتری دست یابد.

امامی مهر ادامه داد: در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک تیم هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانست در زمین یزد ۷ به یک به برتری برسد و در هفته آینده نیز با تیم مشهد بازی خواهد داشت.

مسئول امور ورزش هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد:با پایان مسابقات دور رفت، ۳ بازی دیگر در مرحله برگشت با همین تیم ها خواهد داشت که با برنامه ریزی های انجام شده و به کار گیری کادر فنی و امکانات قصد داریم که این تیم را به مرحله یک شکوری صعود دهیم .
وی تصریح کرد: تیم فوتسال بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز به مرحله قرعه کشی راه پیدا کرده و تا چند وقت دیگر مسابقات انتخابی بانوان نیز برگزار خواهد شد .

امامی مهر، با اشاره به اینکه تیم هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در سال ۱۴۰۱ به لیگ ۲کشور صعود داشت که در بخش مسابقات آقایان و در آن زمان توانستیم سهمیه لیگ کشوری را کسب کنیم افزود: با توجه به هدف گذاری انجام شده توانستیم این سهمیه را حفظ کنیم و در سال ۱۴۰۲ در بین تیم های کشور ماندگار شویم و با برنامه ریزی صعود به پلی آپ ولیگ برتر داشته باشیم.