صعودی که نباید نادیده گرفت

تیم والیبال سپاهان پس از رسیدن به فینال لیگ دسته یک باشگاه های کشور، موفق شد به لیگ برتر والیبال صعود کند.

شاگردان سعید عقیلی که در دیدار رفت نیمه نهایی موفق شده بودند صنایع اردکان را با نتیجه سه بر یک مغلوب کنند، در دیدار برگشت نیز با حمایت سه هزار نفری هواداران خود نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند تا ضمن صعود به فینال لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.
این اتفاق در حالی رخ داد که اصفهان حدود یک دهه است که تیمی در لیگ برتر والیبال ندارد و حضور سپاهان در سطح اول والیبال کشور می تواند بار دیگر نقطه عطفی در تاریخ والیبال اصفهان باشد.
در شرایطی که والیبال اصفهان در بخش بانوان دو نماینده مدعی درلیگ برتر دارد حضور یک تیم والیبال آقایان از اصفهان در لیگ برتر هم می تواند شور و هیجان والیبال را بار دیگر به اصفهان بازگرداند.
چراغ دوباره روشن شده والیبال اصفهان در بخش آقایان خبری خوش برای ورزش اصفهان است، اما یادمان نرود این تیم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین اصفهانی است، از باشگاه سپاهان گرفته تا اداره کل ورزش و جوانان، هیئت والیبال استان اصفهان و خانواده والیبال اصفهان، همه و همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا ضمن تقویت این تیم بتوان از پتانسیل استعدادهای استان اصفهان هم استفاده کرد.
اگر مسولین بتوانند برنامه ریزی و حمایت مناسبی از این تیم داشته باشد بدون شک در آینده ای نه چندان دور بار دیگر شاهد شکوفایی استعدادهایی مثل علی مباشری، محمد جواد معنوی نژاد و… خواهیم بود ولی اگر قرار باشد این تیم در سایه تیم های رشته های دیگر قربانی شود بدون شک شکستی بزرگ برای ورزش اصفهان و حتی باشگاه سپاهان خواهد بود.

پدرام وقایع‌نگار/ گروه ورزش