این بار برای رقابت با گلکسی S24 اولترا؛

شیائومی باز هم گوشی تیتانیومی می‌سازد

شیائومی در نظر دارد برای رقابت بهتر با بهترین گوشی‌های اپل و سامسونگ، پرچمدار جدیدش را با فریم تیتانیومی راهی بازار کند. شیائومی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) مراسمی برگزار خواهد کرد که احتمالاً طی آن نسخه‌ی بین‌المللی گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود عضو سوم این خانواده […]

شیائومی در نظر دارد برای رقابت بهتر با بهترین گوشی‌های اپل و سامسونگ، پرچمدار جدیدش را با فریم تیتانیومی راهی بازار کند.
شیائومی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) مراسمی برگزار خواهد کرد که احتمالاً طی آن نسخه‌ی بین‌المللی گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود عضو سوم این خانواده یعنی شیائومی ۱۴ اولترا در همان رویداد معرفی شود.
تاکنون شایعات زیادی پیرامون بهترین گوشی شیائومی وجود داشته است و حالا ۹۱Mobiles ادعا می‌کند نسخه‌ای ویژه از شیائومی ۱۴ اولترا مانند گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو مکس و گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا فریم تیتانیومی خواهد داشت.
غول فناوری چینی قبلاً نسخه‌‌ای ویژه از گوشی شیائومی ۱۴ پرو را با فریم تیتانیومی عرضه کرد اما آن نسخه صرفاً منحصر به‌ بازار چین بود. ممکن است شیائومی تصمیم‌ بگیرد نسخه‌ی تیتانیومی هر دو نمونه‌ی پرو و اولترا را در بازار جهانی عرضه کند.
گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً در کانفیگ‌هایی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. ممکن است شیائومی در قوی‌ترین کانفیگ بهترین گوشی خود از رم ۲۴ گیگابایتی استفاده کند؛ هرچند بعید به‌نظر می‌رسد.
علاوه بر عرضه‌ی جهانی سری شیائومی ۱۴، این شرکت در مراسمش احتمالاً از تبلت شیائومی پد ۶S پرو رونمایی خواهد کرد. هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی و قیمت تبلت جدید شیائومی برای بازار جهانی در دست نیست.