شهید سلیمانی، «فرهنگ بسیج» را به مردم عراق منتقل کرد

حرف و عمل سردار دل‌ها یکی بود و با نیت الهی و از روی اخلاص کار می‌کرد و به همین دلیل هم خدا مهر او را در دل مردم ایران و کشورهای مختلف جهان انداخت

معاون ستاد پشتیبانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ بسیج و سپاه‌ و دفاع مردمی را به ملت عراق انتقال داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد امامقُلی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های شرکت نسوز ایران در اصفهان افزود: سردار سلیمانی بخوبی توطئه و تهاجم فرهنگی و مذهبی داعش را شناخت و این تهدید را خنثی کرد.

وی ادامه داد: داعشی‌ها پس از عراق و سوریه بدنبال حمله و مقابله با ایران بودند اما با درایت سردار سلیمانی، این تهدید واقعی از ملت ایران برطرف شد.
همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک واقعه عجیب در منطقه بود که در سطح ملی رُخ داد اما تاثیر آن در گستره نظام بین‌الملل بود.
وی اضافه کرد: مذهب و سیاست، پس از پیروزی انقلاب ایران برای نخستین بار با هم همنشین و آمیخته شد.
سردار امامقلی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از انقلاب، توطئه‌های بسیاری را علیه ملت ایران تحمیل کردند.
وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی تمام شد اما توطئه‌های دشمنان علیه ایران هنوز ادامه دارد، بیان کرد: دفاع مقدس و جنگ، سربازان بزرگی مانند سردار سلیمانی را برای نظام اسلامی تربیت کرد.
همرزم سردار شهید سلیمانی افزود: حاج قاسم کارهای بزرگی در داخل و خارج از کشور انجام داد که بیشتر آنها از جنس فرهنگ بود.
وی ادامه داد: حرف و عمل سردار دل‌ها یکی بود و با نیت الهی و از روی اخلاص کار می‌کرد و به همین دلیل هم خدا مهر او را در دل مردم ایران و کشورهای مختلف جهان انداخت.

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تُن «آجر نسوز» در شرکت فراداده‌های نسوز ایران

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران نیز در این مراسم گفت: ظرفیت تولید روزانه این شرکت از ۱۰۲ به بیش از ۲۰۰ تُن آجر نسوز رسیده است.

محسن پروان با بیان‌اینکه این شرکت بعنوان نخستین و بزرگترین تولیدکننده نسوز در کشور محسوب می‌شود، افزود: افزایش ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی تولید در کمتر از یکسال گذشته در این شرکت محقق شده است.
وی تاکید کرد: فشار زیادی از چند روز گذشته برای کاهش مصرف گاز بر این شرکت وارد شده اما امکان خاموش کردن کوره‌های کانتینیوس(دوار) این مجموعه صنعتی وجود ندارد.
به گفته پروان، خاموش کردن این کوره‌ها آسیب و خسارت جدی و چند میلیاردی به این کارخانه وارد می کند.
وی بیان کرد: شرایط کمبود گاز در کشور را درک می کنیم و در این زمینه هم احساس مسوولیت می‌کنیم و کوره‌هایی را که امکان خاموش کردن آنها وجود داشت، خاموش کردیم.
پروان گفت: حداکثر توان خود را برای کاهش مصرف انجام می‌دهیم اما از مسوولان هم تقاضا داریم شرایط تولید حداقلی را برای این شرکت فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: تعمیرات صنعت سیمان و فولاد بدلیل کمبود گاز شروع شده است و شرکت نسوز ایران باید آجر مورد نیاز برای تعمیرات این صنایع را تامین کند.
مدیرعامل شرکت فراداده‌های نسوز ایران اظهار داشت: وجود گاز در این شرکت به ادامه فعالیت صنایع وابسته از جمله فولاد، ذوب‌آهن، سیمان، فولاد آلیاژی و هفتم تیر کمک زیادی می‌کند.

به گزارش ایرنا، همایش بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های شرکت نسوز ایران برگزار شد.

در این مراسم از بانوان شاغل در این کارخانه به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و «روز زن» تجلیل شد.