مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:

شهر رویاها میزبان بازی های «پرتوبازی» برای نخستین بار در کشور

ازجمله بازی‌های نوین که در آستانه نوروز در شهر رویاها رونمایی شده است، مجموعه بازی‌های پرتو بازی (اکتیویتت گیمز) است که مراحل طراحی، تولید و راه‌اندازی آن توسط یک شرکت دانش بنیان و مهندسان بومی انجام شده است.

یلدا توکلی: مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: سالن مجموعه بازی‌های پرتوبازی برای نخستین بار در ایران در شهربازی شهر رویاها راه‌اندازی و وارد فاز بهره‌برداری شد.
سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: ازجمله بازی‌های نوین که در آستانه نوروز در شهر رویاها رونمایی شده است، مجموعه بازی‌های پرتو بازی (اکتیویتت گیمز) است که مراحل طراحی، تولید و راه‌اندازی آن توسط یک شرکت دانش بنیان و مهندسان بومی انجام شده است.
او با بیان اینکه مجموعه پرتوبازی شهر رویاها شامل ۳ سالن مجزا است، افزود: این بخش ها عبارتند از بخش اصلی پرتوبازی و یک بخش بازی مبتنی بر گیم که مزیت آن نسبت به سالن‌های گیم سنتر دیگر، اندازه ویژه نمایشگر آن است. در این سالن گردشگران می‌توانند در فضایی با نمایشگر ۱۷۰ اینچ و منحنی (کرو) بازی کرده و فضای واقعی را بیش از پیش احساس ‌کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برآورد ریالی اجرای این مجموعه هیجان‌انگیز تفریحی بالغ بر ۷ میلیارد تومان است که مراحل مطالعات، مهندسی و اجرای آن در مدت زمان یک سال به طول انجامید و حدود ۲۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی در پی داشت.
او با اشاره به ظرفیت روزانه این دستگاه گفت: هر ۵ دقیقه یک بار یک گروه ۴ تا ۶ نفره می‌توانند از دستگاه‌ها استفاده کنند که این موضوع بیانگر توانمندی این مجموعه برای پذیرش جمع کثیری از گردشگران و علاقه‌مندان به حوزه بازی‌های جدید است.