شروع همکاری‌های پایدار بین دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد خمینی شهر

     در دیدار رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، راهبردهای همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه تعیین و بر لزوم بهره گیری از تجارب یکدیگر تأکید شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در این دیدار با […]

 

 

 در دیدار رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، راهبردهای همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه تعیین و بر لزوم بهره گیری از تجارب یکدیگر تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در این دیدار با اشاره به برخی از دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به عنوان یک واحد دانشگاهی صنعتی شناخته شده و مجاورت آن با دانشگاه صنعتی اصفهان موجب ایجاد تبادلات علمی و پژوهشی و تقویت و ارتقاء جایگاه رشته‌های فنی و مهندسی و خروجی‌های آن شده است.

دکتر پیمان داوری همچنین با تشریح برخی زیرساخت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی واحد خمینی شهر و همچنین معرفی تعدادی از دستاوردهای پژوهشی آن گفت: خوشبختانه بسیاری از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از فارغ التحصیلان ممتاز دوره‌های دکتری تخصصی دانشگاه صنعتی اصفهان هستند که همین موضوع موجب شده ارتباط مستحکمی به لحاظ آموزشی بین دو دانشگاه برقرار باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با اظهار خرسندی از سطح علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و کسب رتبه‌های برتر توسط این واحد دانشگاهی گفت: خوشبختانه به لحاظ آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر دارای اعضای هیأت علمی پر انرژی و قوی بوده و در حوزه پژوهش نیز بسیار با انگیزه ظاهر شده است.

دکتر سید مهدی ابطحی ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با مؤسسات بزرگ صنعتی استان اصفهان به ویژه در صنایع حوزه برق را به عنوان یکی دیگر از امتیازات این واحد دانشگاهی برشمرد و گفت: تبادلات علمی و پژوهشی دانشگاه در کنار یکدیگر موجب ایجاد پویایی و افزایش کیفیت فعالیت‌های مشترک خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین اجرای طرح پرورش و یاوری شغلی (پویش) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر را ایده‌ای جالب توجه دانست و گفت: نگاه تقاضا محور بودن در صنعت در این طرح به خوبی لحاظ شده و لازم است از ظرفیت مرکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان برای حل مشکل سربازی داوطلبان شرکت کننده در این طرح استفاده شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین در این دیدار خواستار شروع یک همکاری پایدار در قالب تفاهم نامه مشترک بین دو دانشگاه شد و گفت: در حوزه خوشه‌های فناوری به ویژه در حوزه صنایع سنگ و حوله بافی که از امتیازات شهرستان خمینی‌شهر است آماده انجام فعالیت‌های مشترک هستیم.

همچنین در این دیدار تعدادی از معاونان، مدیران و اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر نیز به بیان نقطه نظرات خود در راستای تعامل و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دو دانشگاه در کنار یکدیگر و همچنین راه‌اندازی شبکه تجربیات دانشگاهی شدند.