شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس وارداتی ایران‌خودرو اعلام شد

اکنون که به پاییز سال جاری رسیده‌ایم، شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است. دانگ فنگ شاین مکس محصول وارداتی ایران‌خودرو است که در تابستان امسال به مشتریان معرفی شد. اکنون که به پاییز سال جاری رسیده‌ایم، شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است. دانگ […]

اکنون که به پاییز سال جاری رسیده‌ایم، شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است.
دانگ فنگ شاین مکس محصول وارداتی ایران‌خودرو است که در تابستان امسال به مشتریان معرفی شد. اکنون که به پاییز سال جاری رسیده‌ایم، شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس از سوی ایران‌خودرو اعلام شده است. دانگ فنگ شاین مکس به همراه تعداد بسیار زیادی از مدل‌های دیگر، محصولات دور دوم واردات خودرو را تشکیل می‌دهند.
قیمت دانگ فنگ شاین مکس همچنان از سوی ایران‌خودرو مشخص نشده است. ازاین‌رو، در شرایط فروش پیش رو، این شرکت از متقاضیان خواسته است تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت این محصول ارائه دهند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری عنوان شده است. بنابراین در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، قیمت دانگ فنگ شاین مکس برای مشتریان ایرانی مشخص خواهد شد.
رنگ‌های موجود در بخشنامه فروش دانگ فنگ شاین مکس شامل مشکی براق، سفید براق، تیتانیوم براق و آبی تیره براق (شاین) هستند. تنها مشتریانی که در سامانه یکپارچه برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده بودند، قادر به شرکت در شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس هستند. ایران‌خودرو برای این گروه از مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. فرایند ثبت‌نام و واریز وجه دانگ فنگ شاین مکس از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو صورت می‌گیرد.
دانگ فنگ شاین مکس یکی از معدود خودروهای وارداتی به بازار ایران است که در کلاس سدان به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. این خودرو به مشخصات فنی مشترک با دو محصول دیگر دانگ فنگ در ایران، یعنی لاماری ایما و سوبا M4 مجهز است. بنابراین موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر با ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه تر، بخش فنی این خودرو را تشکیل می‌دهند. آریزو ۶ پرو و آریزو ۶ جی‌تی و نیز کی‌ام‌سی J7، رقبای اصلی دانگ فنگ شاین مکس در ایران خواهند بود.