شاهد جنگ اقتصادی دشمنان با ملت ایران هستیم

دشمن پا پس نمی‌کشد و جنگ اقتصادی را علیه مردم ما رقم زده است لیکن به فضل و مدد الهی ملت و دولتِ متعلق به ملت ما، دشمن را شکست خواهند داد و با صبر، بردباری، تلاش و کوشش پیروز خواهند شد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در ماه‌های اخیر دشمنان ملت با همه ظرفیت‌های خود و زیر پا گذاشتن قواعد دیپلماسی به میدان آمدند؛ اکنون نیز شاهد جنگ اقتصادی دشمن با ملت ایران هستیم.

سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پردیس سینمایی خارون نجف آباد افزود: با وجود اینکه در این‌مدت شاهد جنگ ترکیبی جهانی علیه مردم کشورمان بودیم اما ملت ما با ولایت و بصیرت دشمنان جهانی خود را شکست داد و جشن پیروزی را در ۲۲ بهمن ماه به نمایش جهانیان گذاشتند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: اما دشمن پا پس نمی‌کشد و جنگ اقتصادی را علیه مردم ما رقم زده است لیکن به فضل و مدد الهی ملت و دولتِ متعلق به ملت ما، دشمن را شکست خواهند داد و با صبر، بردباری، تلاش و کوشش پیروز خواهند شد.

وی اظهار کرد: امروز جهاد اصلی کشور ما، خدمتگزاری و توسعه است و اگر در دوران دفاع مقدس شهید احمد کاظمی فرمانده جهاد بود امروز مدیران، مسوولان، استانداران، فرمانداران و شهرداران سردار این جهاد هستند.

میراحمدی اظهار داشت: بسیار خرسندیم که استاندار جهادی، مردمی و بسیجی مردم اصفهان حتی یک لحظه از خدمتگزاری به مردم غافل نمی‌شود.

وی افزود: مدیران امروز ما از جنس مردم، خادم به ملت و مجاهد برای حل مشکلات هستند و تمام وقت خود را صرف خدمتگزاری می‌کنند؛ امیدواریم با این رویکرد مشکلات کشور کاهش و زمینه برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی فراهم شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: در برابر مردم عالم، مؤمن، مجاهد و شریف شهرستان نجف آباد سر تعظیم به فرود می‌آورم.

وی ادامه داد: این مردم تنها شهرستانی در کشور هستند که به تنهایی یک لشکر را در دوران دفاع مقدس تجهیز، تأمین، حمایت و فرماندهان بزرگواری مانند شهید حاج احمد کاظمی را تقدیم ایران اسلامی کردند.

میراحمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نام لشکر هشت نجف برای رزمندگان اسلام امید بخش و امید آفرین بود، عنوان کرد: به راستی که در جبهه‌های حق علیه باطل هر کجا که شهید حاج احمد کاظمی حضور پیدا می‌کرد برای دشمنان رعب آور و برای رزمندگان باعث دلگرمی بود.

وی افزود: همچنین این شهرستان شهدای دیگری که روح جدیدی بر کالبد کشور ما دمیدند را نیز تقدیم ایران اسلامی کرد که شهید محسن حججی یکی از همین شهدای بزرگوار است که نامش برای جوانان به قله‌ای رفیع تبدیل شده است.

بهره برداری از پروژه‌های شاخص شهری و ۵۰ پروژه محله محور شهرداری به ارزش ۸۷۰ میلیارد تومان و آیین کلنگ زنی پروژه‌های شهری به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان، از جمله برنامه‌های سفر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و استاندار اصفهان در شهرستان نجف آباد است.

شهرستان نجف آباد در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.