سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری برگزار شد

در سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری ،طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین معرفی و مباحثی همچون سابقه برنامه‌های توسعه شهری اصفهان، طرح‌های توسعه شهری پیش و پس از وقوع انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش رو در نظام شهرسازی استان اصفهان مطرح شد.

یلدا توکلی:سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با معرفی طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین در سالن همایش‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

افتتاحیه سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان داخلی و خارجی همراه بود.

در این رویداد، طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین معرفی و مباحثی همچون سابقه برنامه‌های توسعه شهری اصفهان، طرح‌های توسعه شهری پیش و پس از وقوع انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش رو در نظام شهرسازی استان اصفهان مطرح شد.

در دومین روز برگزاری این کنفرانس بین‌المللی مباحث مرتبط با برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین به صورت ویژه مطرح و با حضور مشاور منتخب طرح و اساتید داخلی و خارجی در رابطه با تهیه آن هم‌اندیشی می‌شود.

محورهای همایش شامل معماری و شهرسازی، مهندسی عمران، محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت و مدیریت بحران، صنعت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، اقتصاد شهری و فرهنگ و جامعه شناسی می‌باشد همچنین کاربرد هوش مصنوعی در توسعه پایدار شهری به عنوان محور ویژه این کنفرانس مطرح است.