سومین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران به همراه دو کنفرانس ملی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

سومین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران به همراه بیست و یکمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و دهمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب با همکاری انجمن جوشکاری ایران و دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان بصورت برخط در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۹ برگزار می شود. دبیر اجرایی این […]

سومین کنفرانس بین المللی جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران به همراه بیست و یکمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و دهمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب با همکاری انجمن جوشکاری ایران و دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان بصورت برخط در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۹ برگزار می شود.

دبیر اجرایی این رویداد علمی با اعلام خبر فوق گفت: مجموعه این کنفرانس ها از کلیه استادان دانشگاه ها، پژوهشگران مراکز علمی و پژوهشی و متخصصان صنعتی دعوت می کند تا ضمن مشارکت فعــال، آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی و تجربیات فنی و تخصصی خود در این زمینه را برای کنفرانس ارسال نمایند.
دکتر مسعود عطاپور با بیان اینکه شناخت تنگناها و مشکلات فنی موجود در زمینه صنعت جوشکاری، بازرسی و آزمایش های غیر مخرب از اهداف برگزاری این رویداد فنی و مهندسی است خاطر نشان ساخت: انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران با برقراری ارتباطات گسترده و پویا با مراکز علمی معتبر، سعی در به روز نگه داشتن اطلاعات تخصصی، گسترش ارتباطات فناورانه با دنیای خارج و افزایش خدمات ارائه شده به اعضای خود داشته است.
دانشیار دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان از ارتباط نزدیک این انجمن با محققان این دانشگاه به عنوان نقطه برجسته برگزاری کنفرانس در سال های متمادی یاد کرد و ادامه داد: آشنائی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تکنولوژیک وانتقال تجربه در زمینه صنعت جوشکاری، بازرسی وآزمایش های غیرمخرب منجر به بهبود روابط بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، سازمان های بازرسی و مراجع علمی دیگر می شود.
عطاپور با بیان این که در حاشیه این رویداد فناورانه، نمایشگــاه و مسابقه عکاسی وگرافیک در صنعت جوش و بازرسی برگزار می شود تصریح کرد: از جمله برنامه های اصلی این کنفرانس، تقدیر از پایان نامه ها، طرح های پژوهشی، اختراعات، ابتکارات و نوآوری ها در صنعت جوش و بازرسی، تجلیل از پیشکسوت صنعت جوش و بازرسی، تقدیر از مؤلفین برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی است.
گفتنی است: اساتیدی از کشورهای چین، هند، آمریکا، سوئد، کانادا، ایتالیا و کانادا در این مجموعه کنفرانس به صورت برخط ارایه سخنرانی علمی خواهند داشت.
شایان ذکر است این کنفرانس با مشارکت مراکز معتبرURNDT، اداره کل استاندارد استان اصفهان، پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، و جمعی از دانشگاه های فنی مهندسی کشور و شرکت های فنی و مهندسی دانش بنیان در بخش خصوصی در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه به صورت برخط برگزارمی شود.
علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی icwndt2021.ir/fa/ مراجعه نمایند.