«سه شنبه‌های شادآبی» حضوری شد

در پی کنترل شیوع بیماری کرونا و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، ویژه برنامه‌های «سه شنبه‌های شادآبی» در سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود. «سه شنبه‌های شادآبی» عنوان برنامه‌ای است که با هدف آشناسازی نونهالان و نوجوانان با مفاهیم مدیریت مصرف بهینه آب و با همکاری مشترک شرکت آب […]

در پی کنترل شیوع بیماری کرونا و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، ویژه برنامه‌های «سه شنبه‌های شادآبی» در سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

«سه شنبه‌های شادآبی» عنوان برنامه‌ای است که با هدف آشناسازی نونهالان و نوجوانان با مفاهیم مدیریت مصرف بهینه آب و با همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد دانش آموزی آغاز شده است.

و اما امسال با واکسینه شدن بخش زیادی از مردم و فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در جامعه این برنامه روزهای سه شنبه هر هفته به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 در نخستین برنامه حضوری از «سه شنبه‌های شادآبی»، مرکز شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان شاهد برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش خوانی «صدای پای آب»، قصه گویی، دکلمه، نمایش پانتومیم «ضرب المثل ها» و بحث علمی با موضوع «آب و شگفتی‌های آن» با حضور جمعی از کودکان، نوجوانان و مربیان کانون بود.

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مراسم افتتاح سلسله برنامه‌های حضوری «سه شنبه‌های شادآبی» گفت: به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کانون، آموزش و پرورش و آبفا از دو سال پیش تاکنون، تولید محتوا و انتشار مفاهیم فرهنگ بهینه مصرف آب در قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی در دستور کار قرار گرفت که با استقبال معلمان، مربیان و دانش آموزان در دوران کرونا همراه بود.

نسرین باباپور افزود: پس از دو سال فعالیت در بستر فضای مجازی، از این پس روزهای سه شنبه هر هفته ویژه برنامه «سه شنبه‌های شادآبی» در ۶۲ مرکز تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شود و در آن سعی می‌شود تا از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب استفاده شود.

وی گفت: در سایه اجرای برنامه‌های پر نشاط و شاداب می‌توان به کسب موفقیت‌های آموزشی و تربیتی در زمینه فرهنگ مصرف بهینه آب در میان کودکان و خانواده‌ها امیدوار بود.