سمینار آموزشی پرواز ترمیک در اصفهان با مدرس آلمانی

 رئیس کمیته ورزش‌های هوایی هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان از برگزاری سمینار آموزشی پرواز ترمیک (طولانی مدت و با مسافت دور) در اصفهان با تدریس «بورخارد مارتنز» مدرس بین المللی و مرجع پرواز مسافت از آلمان خبر داد و گفت: پرواز طولانی مدت و در بعد مسافت ترمیک با تدریس تیم چهارنفره آلمانی با ظرفیت ۲۰۰ […]

 رئیس کمیته ورزش‌های هوایی هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان از برگزاری سمینار آموزشی پرواز ترمیک (طولانی مدت و با مسافت دور) در اصفهان با تدریس «بورخارد مارتنز» مدرس بین المللی و مرجع پرواز مسافت از آلمان خبر داد و گفت: پرواز طولانی مدت و در بعد مسافت ترمیک با تدریس تیم چهارنفره آلمانی با ظرفیت ۲۰۰ نفر در اصفهان برگزار می‌شود.

محمدرضا غزنوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اولین حضور یک مربی آلمانی مربوط رشته پرواز ترمیک در ایران، اظهار کرد: این دوره آموزشی بالغ بر ۵ ساعت است و در پایان گواهی مخصوص با امضای بورخارد مارتنز، پدر علم پاراگلایدر در بعد مسافت ارائه می‌شود. کتاب پاراگلایدر این مدرس آلمانی سال‌ها است در جهان تدریس می‌شود و برای نخستین بار به یک کشور آسیایی می‌آید.

وی با اعلام ظرفیت حدود ۲۰۰ نفره این دوره، تاکید کرد: این دوره مخصوص مربیان، خلبانان و کسانی است که به طور حرفه‌ای این رشته را دنبال کرده و پرواز مسافت انجام می‌دهند.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان، ادامه داد: ثبت‌نام سمینار پرواز به‌صورت اینترنتی و از طریق لینک مخصوص بوده که ۳ روز گذشته ظرفیت ۲۰۰ نفره آن تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این سمینار ارتقای سطح علمی خلبانان و مربی‌های کشورمان است، افزود: مباحثی همچون پرواز طولانی مدت با پاراگلایدر و بدون موتور و پرواز فرا منطقه‌ای، انتخاب تجهیزات مناسب و آموزش مسائل ایمنی و امنیتی، افزایش سرعت پرواز و نگهداری و حفظ تحهیزات در این دوره آموزش داده می‌شود.