سرویس‌دهی ویژه اتوبوس‌رانی اصفهان به نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سرویس‌دهی اختصاصی این شرکت برای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه از سه مسیر انجام می‌شود. سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه، سرویس‌دهی اختصاصی […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سرویس‌دهی اختصاصی این شرکت برای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه از سه مسیر انجام می‌شود.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه، سرویس‌دهی اختصاصی شرکت واحد اتوبوس‌رانی برای مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوس‌رانی سه مسیر را برای حرکت اتوبوس اختصاصی به سمت هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشخص کرده است، ادامه داد: مسیر شماره یک از مبدأ میدان بزرگمهر، میدان احمدآباد، خیابان جی، خوراسگان به مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان سرویس‌دهی می‌کند. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیر شماره دو نمایشگاه قرآن و عترت، خاطرنشان کرد: این مسیر از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و با گذر از خیابان ابن‌سینا، میدان قدس، میدان لاله، خیابان زینبیه و حرم حضرت زینب «خواهر امام رضا (ع)» به مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان می‌رسد. وی تصریح کرد: مسیر شماره سه از میدان آزادی آغاز می‌شود، البته تمام اتوبوس‌ها ساعت ۱۶: ۳۰ از مبداهای مشخص شده حرکت می‌کنند.