ستاد مقابله با کرونا به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند حفظ شود

جان‌نثاری با بیان اینکه برای حفظ این سرمایه ضروری است جلسات این ستاد به‌عنوان یک تجربه بهداشتی حفظ شوند، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم به جای «ستاد مدیریت و مقابله با کرونا» نام «کارگروه مدیریت فوریت‌های بهداشتی و درمانی» را برای جلسات ستاد انتخاب می‌کنیم که تنها یکی از وظایف آن مدیریت و مقابله با کرونا خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: جلسات ستاد کرونا ساختار و قوام یافته‌اند و می‌دانیم با همگرایی و هم‌پوشانی مسؤولان در رده‌های مختلف می‌توانیم در برابر یک ویروس ناشناخته نیز استقامت کنیم، پس این تجربه یک سرمایه ارزشمند است.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در روزهای اوج‌گیری ویروس کرونا تجربیات بسیاری را به دست آوردیم و البته هزینه این تجربیات را پرداخت کرده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه برگزاری نشست‌های مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی یکی از همین تجربیات ارزشمند است، افزود: جلسات ستاد کرونا ساختار و قوام یافته‌اند و می‌دانیم با همگرایی و هم‌پوشانی مسؤولان در رده‌های مختلف می‌توانیم در برابر یک ویروس ناشناخته نیز استقامت کنیم، پس این تجربه یک سرمایه ارزشمند است.

جان‌نثاری با بیان اینکه برای حفظ این سرمایه ضروری است جلسات این ستاد به‌عنوان یک تجربه بهداشتی حفظ شوند، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم به جای «ستاد مدیریت و مقابله با کرونا» نام «کارگروه مدیریت فوریت‌های بهداشتی و درمانی» را برای جلسات ستاد انتخاب می‌کنیم که تنها یکی از وظایف آن مدیریت و مقابله با کرونا خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: جلسات ستاد با اعضای مشخص به‌صورت مستمر و در زمان‌های تعیین شده برگزار خواهد شد تا این ساختار از دست نرود و بتوانیم سیستم بهداشت و درمان را به صورت آماده باش نگه‌داریم.

وی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم، گفت: تکمیل مراحل واکسیناسیون، استفاده از ماسک بالاخص در اماکن سربسته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله مواردی هستند که باید توسط مردم رعایت شوند.

جان‌نثاری عنوان کرد: ضروری است صداوسیمای مرکز اصفهان با طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق کند تا با رفتار آگاهانه مردم موج هشتم شیوع کرونا را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز دولت است، بیان کرد: آگاهی مردم بهترین شیوه ما برای مقابله با همه‌گیری سویه و زیرسویه‌های جدید کرونا است لذا هرگونه غفلت می‌تواند تبعات هنگفتی را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موج جدید کرونا در کشور و استان اوج نگرفته است و این نشست با هدف آمادگی مسؤولان و مردم برگزار شد.