سامانه ثبت نام معتکفان اصفهان راه‌اندازی شد

ثبت نام اعتکاف متناسب با مراکز انجام می‌شود که برخی از مراکز روند ثبت نام را آغاز کردند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پست لاین یا سامانه ثبت نام در مراکز فرهنگی استان اصفهان برای ثبت نام معتکفان راه‌اندازی شده و ثبت نام در حال انجام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا سرلک در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اعتکاف در استان اصفهان اظهار کرد: ۶۵۰ مرکز فرهنگی و مذهبی برای اعتکاف امسال آمادگی پذیرای معتکفان در سطح استان اصفهان هستند. وی افزود: شناسایی و توجیه فرد و به فرد برای اعمال اعتکاف و پیگیری تشکیل ستاد اعتکاف در هر شهرستان از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره آموزشی توجیهی مسئولان اعتکاف در دانشگاه اصفهان، تشکیل کانال محتوایی برای اعتکاف، هماهنگی با مراکز فرهنگی، مبلغان، مداحان جهت حضور در اعتکاف از برنامه‌ها و مقدمات لازم برای برگزاری اعتکاف بوده است.
وی تهیه و تولید محتوای فرهنگی، هماهنگی مراکز مرتبط با برگزاری مانند نیروی انتظامی، آتش نشانی و بهداشت، و …جهت پشتیبانی از مراسم اعتکاف، تولید محتوای نحوه برگزاری مطلوب اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویان، برپایی نمایشگاهی از محصولات مرتبط، تهیه کتاب اعتکاف تألیف آیت الله مظاهری و ارسال برای مسئولان برگزاری اعتکاف، راه‌اندازی پست لاین یا سامانه ثبت نام در مراکز مختلف را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: ثبت نام اعتکاف متناسب با مراکز انجام می‌شود که برخی از مراکز روند ثبت نام را آغاز کردند.