سامانه بارشی هفته جاری وارد می‌شود

با ورود سامانه بارشی ناپایدار از اواخر روز دوشنبه افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه غربی بارش باران و برف انتظار می‌رود و این سامانه به‌تدریج بیشتر مناطق استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش برف و کاهش دمای هوا را در بیشتر مناطق به‌دنبال دارد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی از اواخر امروز از غرب وارد استان خواهد شد و روز سه شنبه نیز بارش‌های پراکنده برف و باران، در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است.

محمد رضا رفیعی افزود: با ورود سامانه بارشی ناپایدار از اواخر روز دوشنبه افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه غربی بارش باران و برف انتظار می‌رود و این سامانه به‌تدریج بیشتر مناطق استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش برف و کاهش دمای هوا را در بیشتر مناطق به‌دنبال دارد. وی ادامه داد: وضعیت جوی استان به‌صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در کلان‌شهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی در برخی از ساعت‌ها همراه با افزایش غبار محلی خواهد بود. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای شهر اصفهان هم طر روزهای آتی و در جریان بارش‌ها کمتر خواهد شد.