ساختمان غدیر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان افتتاح شد

با حضور سورنا ستاری، ساختمان بازسازی شده غدیر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

این ساختمان با ۳ هزار و ۳۵۰ متر زیربنا و سه میلیارد تومان هزینه بازسازی شده است، همچنین در این ساختمان ۳۵ واحد فناور مستقر هستند.

کاربری این مرکز دفاتر فروش و بازرگانی شرکت های فناور است.

در ادامه این برنامه صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان نیز افتتاح شد و سورنا ستاری معاون علم و فناوری از واحدهای فناور مستقر در این ساختمان بازدید و با آنها گفت و گو کرد.

سورنا ستاری در سفر یک روزه به اصفهان تاکنون از پژوهشکده زیست فناوری رویان و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) بازدید و ساختمان غدیر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان را افتتاح کرد، همچنین بازدید از ساختمان فرصت و فاز توسعه ای شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از برنامه های این سفر معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به اصفهان است.

در این سفر مرکز نوآوری سلامت دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح و همچنین در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، پروژه های پارک تجهیزات پزشکی و کارگاه تلاش افتتاح می شود. بازدید از کارگاه های مستقر و نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان و آغاز به کار بهسازی و راه اندازی کارخانه نوآوری اصفهان نیز انجام می شود. در ادامه این سفر یک روزه نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید نیز برگزار خواهد شد.