زیباسازی محیط شهری منطقه ۱۰ در روزهای بهاری

منطقه۱۰ شهرداری اصفهان همچون دیگر مناطق در ایام روزهای اول بهار، اقداماتی برای زیباسازی منطقه انجام داد. اقداماتی که به گفته حمید شهبازی، مدیر منطقه، برای رضایتمندی شهروندان و در جهت آرامش و آسایش در منطقه رقم خورده است. اجرای ۱۷ عنوان برنامه فرهنگی در ابعاد و اشکال مختلف و با توجه به شرایط کرونایی […]

منطقه۱۰ شهرداری اصفهان همچون دیگر مناطق در ایام روزهای اول بهار، اقداماتی برای زیباسازی منطقه انجام داد. اقداماتی که به گفته حمید شهبازی، مدیر منطقه، برای رضایتمندی شهروندان و در جهت آرامش و آسایش در منطقه رقم خورده است.

اجرای ۱۷ عنوان برنامه فرهنگی در ابعاد و اشکال مختلف و با توجه به شرایط کرونایی از مهم‌ترین برنامه‌های این منطقه در ایام نوروز بوده است.
مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان در این‌باره گفت: ابتدای خیابان پروین سه عدد المان نوری قاصدک در خیابان دشتستان نصب شده که باعث زیباسازی محیط شهری می‌شود؛ همچنین ریسه‌بندی خیابان دشتستان چهارراه صفوی‌نژاد و آل‌خجند انجام شده است. حمید شهبازی با اشاره به شست‌وشو و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری اظهار کرد: کاشت گل نیلوفر در میدان شهدای نیروی دریایی، ابتدای خیابان‌های صباحی و حکیم شفایی و نصب قاب خاطره خیابان پروین و قاب بهاری روبه‌روی آب‌نمای ابتدای خیابان دشتستان از دیگر اقدامات نوروزی منطقه۱۰ بوده است. او نصب المان اسپند ابتدای خیابان مصلا از سمت سروش و ابتدای خیابان سروش از سمت میدان احمدآباد، چیدن هفت‌سین ابتدای خیابان جی، نورپردازی فول کار پل و میدان اطشاران، خیابان امامزاده، میدان شهید فهمیده نصب المان گل بهاری میدان قدس ابتدای سروش را نیز از اقدامات این منطقه برشمرد. مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه المان نوری نیلوفر ۳۰ عدد روی پایه روشنایی اتوبان شهید آقا بابایی و المان توپ عدد میدان فجر و فتح نیز نصب شده است، افزود: المان هفت‌سنگ میدان فجر ۱۴ و چراغ وال واشر ۸۰ عددی کندروهای اتوبان شهید آقابابایی روی تیرهای سیمانی روشنایی قرارگرفته و چراغ وال واشر خیابان خواجه عمید نیز نصب شده است.
شهبازی با اشاره به ریسه‌بندی ابتدای خیابان زرین‌کوب و ریسه‌بندی روی پل جی، تصریح کرد: می‌توان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه به نصب پرچم مناسبتی روی پل‌ها در عید شعبان، نقاشی دیواری جنب پل سرهنگ ابتدای خیابان معراج، نقاشی دیواری ابتدای خیابان مصلا سروش اشاره کرد. او گفت: این منطقه سعی داشته با آذین‌بندی روی پل سرهنگ، میدان احمدآباد و ساختمان اداره شهرداری منطقه۱۰ اقدامات مؤثری را انجام دهد.
مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه گلدان‌های مینیاتوری نیز در اتوبان آقابابایی نصب شده است، اظهار کرد: در روزهای نوروز اقدامات خوبی ازجمله نصب قاب خاطره روبه‌روی آب‌نمای خیابان پروین، نصب قاب بهاری روبه‌روی آب‌نمای ابتدای خیابان دشتستان و نصب المان اسپند ابتدای خیابان مصلا از سمت سروش انجام شد. همچنین در این ایام هفت سینی در ابتدای خیابان جی و المانی در ابتدای خیابان سروش از سمت میدان احمدآباد نصب شد که زیبایی‌های شهر اصفهان را در ایام نوروز دوچندان کرد. شهبازی خاطرنشان کرد: در این منطقه تابلوی شناسایی معابر و کوچه‌ها اصلاح و تابلوهای معابر که دارای مشکل بود بازسازی، ساخته و نصب شد.