زمین «مینی گلف» در جنوب شهر اصفهان احداث می‌شود

اصفهان از فعالان این رشته در کشور و حاضر در مسابقات گوناگون لیگ است و از سوی دیگر با برخورداری از سایت مینی گلف می‌تواند برای همگانی شدن این رشته گام بردارد

عضو هیات رییسه فدراسیون گلف از احداث زمین «مینی گلف» در یکی از پارک‌های جنوب اصفهان با مشارکت شهرداری این کلانشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا دلیران فیروز روز یکشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات گلف اصفهان افزود: این زمین با ۳۶ بخش، مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی خواهد بود.
وی ادامه داد: مشابه این زمین را در مدت اخیر در شهر چالوس احداث کردیم و برای ساخت آن از نقشه‌های فدراسیون جهانی و کمک مشاوران سوئدی بهره گرفتیم.
عضو هیات رییسه فدراسیون گلف تصریح کرد: اصفهان از فعالان این رشته در کشور و حاضر در مسابقات گوناگون لیگ است و از سوی دیگر با برخورداری از سایت مینی گلف می‌تواند برای همگانی شدن این رشته گام بردارد.
دلیران فیروز تصریح کرد: ارتباط بیشتر با پیشکسوتان و مربیان در سطح ملی و برپایی مسابقات و رویدادها همزمان با مناسبت‌ها از مُطالبات ما از هیات اصفهان است.
جواد محمدی ، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز گفت: همکاری و مشارکت همه اعضای مجمع با یکدیگر لازمه موفقیت این رشته در استان است و برای دستیابی به موفقیت، تعامل هیات با سایر نهادها باید افزایش یابد.
رییس جدید هیات گلف اصفهان نیز در این جلسه گفت: برای توسعه این ورزش باید زمین‌های گلف در مناطق مختلف شهر احداث کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.
سعید مظاهری با اشاره با اینکه سطح ورزش گلف باید خیلی بهتر از وضعیت کنونی باشد، اظهار داشت: این امر همکاری نهادهای گوناگون را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: تعداد ورزشکاران حرفه‌ای در استان کم و این ورزش نیازمند تحول است، لذا باید با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب، شمار ورزشکاران افزایش یابد، در همین پیوند باید استعدادها را شناسایی کنیم و در راستای پرورش آن گام برداریم.