رقابت ۳۶۰ کاندید در انتخابات مجلس شورای اسلامی

آزاده سلیمان نژاد: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تبلیغات محیطی، مجازی و حضوری انتخابات ۲۴ساعت قبل از ساعت اخذ رای یعنی ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند ماه به پایان رسید و اگر تبلیغاتی از سمت کاندیدا و یا طرفداران آنها صورت بگیرد تخلف حساب می‌شود و از کاندید […]

آزاده سلیمان نژاد:

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تبلیغات محیطی، مجازی و حضوری انتخابات ۲۴ساعت قبل از ساعت اخذ رای یعنی ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند ماه به پایان رسید و اگر تبلیغاتی از سمت کاندیدا و یا طرفداران آنها صورت بگیرد تخلف حساب می‌شود و از کاندید ها خواهشمندیم نسبت به قانون توجه داشته باشند.
قاسمی با اشاره به تخلفات تبلیغاتی، ادامه داد: عمده تخلفات تبلیغات، از محیط هایی دیده می شد که که به جز محدوده ستادی بنر های قطع بزرگ استفاده می‌کردند و ابعاد ۷۰ در ۵۰ رعایت نشده و اغلب نامزد ها این تخلف را داشتند که البته با تذکر، بخشی از تخلفات پاکسازی و بازسازی شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه ۹۰۰ صندوق رای در اصفهان وجود دارد، افزود: یک میلیون و ۶۰۵هزار و ۹۲۵ نفر در استان اصفهان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
به گفته حیدر قاسمی از ابتدای ثبت نام تا آخر وقت تبلیغات ۳۷۵ نفر انصراف دادند و ۳۶۰ نفر در میدان انتخابات رقابت خواهند کرد. شمارش آرا در شعب اخذ رای بلافاصله پس از پایان ساعت مقرر رای گیری انجام می‌شود و پس از تطبیق لیست های نظارت و هیئت اجرایی اعلام می‌شود البته اعلام آرا از هر تعداد صندوق امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه ۶۰ هزار نفر انتخابات را پوشش می‌دهند، گفت: در تمامی شعبه ها دستگاه احراز هویت نصب شده است و دو هزار و ۸۳۸ شعبه در استان وجود دارد که دو شعبه برای ارامنه مقیم اصفهان در نظر گرفته شده است.