رفع توقیف یا شبه توقیف از یک سریال دیگر!

سریال شبکه مخفی زنان یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر درام تاریخی و کمدی است که توسط افشین هاشمی ساخته شده است. هاشمی از کارگردانان جوان کشورمان است که در فیلم‌های سینمایی همچون خیلی دور خیلی نزدیک، پابرهنه در بهشت، به نام پدر، وقتی همه خوابیم و سال دوم دانشکده من بازی کرده است

امین رضایی : کم مانده بود سریالی که کم کم جای خودش را باز کرده خاطره «جیران» را برایمان تکرار کند؛ منظور سریال «شبکه مخفی زنان» است. پخش نشدن یکی از قسمت‌های سریال «شبکه مخفی زنان» در شبهه توقیف این سریال را در فضای مجازی پررنگ‌تر کرده بود. با این همه مسوولان ساترا و پلتفرم پخش‌کننده، گرچه درباره پخش نشدن قسمت جدید موضعی متفاوت را داشتند، اما در یک مبحث مشترک‌اند و آن اینکه بحث توقیف در میان نبوده است.

به هر حال قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» پخش شد. بر اساس اعلام روابط عمومی نماوا، مشکل پخش قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» برطرف شد.

کمی بعد هم ایسنا برای پیگیری دلیل این اتفاق، با محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت‌وگویی کرد و علت را جویا شد که وی توضیح داد: تأکید ساترا بر این است که سریال‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق از سوی پلتفرم‌ها، در موعد مقرر پخش شوند.

وی در نهایت ابراز امیدواری کرده بود که با رفع مشکل یادشده تمام سریال‌ها به موقع از پلتفرم‌ها پخش شوند تا در ادامه شاهد چنین مسائلی که باعث ناراحتی مخاطبان می‌شود، نباشیم.

سریال شبکه مخفی زنان یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر درام تاریخی و کمدی است که توسط افشین هاشمی ساخته شده است. هاشمی از کارگردانان جوان کشورمان است که در فیلم‌های سینمایی همچون خیلی دور خیلی نزدیک، پابرهنه در بهشت، به نام پدر، وقتی همه خوابیم و سال دوم دانشکده من بازی کرده است. شبکه مخفی زنان را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی و افشین هاشمی به نگارش درآورده است.