رسید و ارسال بیش از ۸۶۶ میلیون لیتر فرآورده های نفتی در ایام نوروز توسط منطقه اصفهان

همزمان با آغاز سفرهاي نوروزي تا پايان تعطيلات (17فروردين) بيش از 866 ميليون ليتر انواع فرآورده هاي نفتي مورد نياز هموطنان از طريق خطوط لوله منطقه اصفهان رسيد و به مبادي مصرف ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، مجتبی بشارتیان مدیر این منطقه با بیان مطلب فوق افزود: در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی کارکنان بیش از ۸۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله این منطقه رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

وی افزود: در همین مدت به منظور تأمین خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز از طریق خط لوله مارون به اصفهان بیش از یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون لیتر نفت خام (معادل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه) رسید و ارسال شد که از این مقدار بیش از ۷۹۰ میلیون لیتر (معادل حدود ۵ میلیون بشکه) نفت خام به پالایشگاه اصفهان تحویل و بیش از ۳۵۰ میلیون لیتر (معادل بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰هزار بشکه) نفت خام به تهران ارسال شد.

مدیر منطقه اصفهان در خصوص انواع فرآورده های نفتی رسید و ارسال شده توسط خطوط لوله این منطقه ادامه داد: از مجموع بیش از ۸۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی، از طریق خط لوله ۲۰ اینچ رفسنجان به اصفهان بیش از ۳۸۸ میلیون لیتر انواع بنزین تولیدی پالایشگاه بندرعباس رسید و به انبار نفت شهید منتظری اصفهان تحویل داده شد.

بشارتیان اضافه کرد: در همین مدت حدود ۳۳۱ میلیون لیتر انواع بنزین، بیش از ۱۱۸ میلیون لیتر نفت گاز، بیش از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید و بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر ATK (سوخت جت) از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان دریافت و از طریق خطوط ۲۴ و ۱۸ اینچ به طرف تهران ارسال شد.

وی در خصوص بارندگی های اخیر در کشور نیز بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته در راستای پایدار سازی و ارتقاء ایمنی خطوط لوله در سطح منطقه و همچنین تلاش شبانه روزی کارکنان بخش های مختلف فنی، عملیاتی و مخابرات این منطقه با پایش مستمر مسیر خطوط لوله و انجام اقدامات پیشگیرانه تاکنون هیچ گونه مشکلی متوجه خطوط لوله استراتژیک نفت خام مارون در استان خوزستان تا پالایشگاه اصفهان و سایر خطوط انتقال فرآورده های نفتی حوزه استحفاظی این منطقه نشده است.