رسانه یکی از مؤلفه‌های قدرت در عصر حاضر است

آزاده سلیمان نژاد: صاحبنظران فرهنگی، اصحاب رسانه وتشکلهای مطبوعاتی استان دریک گردهمایی در مجتمع مطبوعاتی اصفهان با عنوان سردار وحدت به بررسی ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند. رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان، در این مراسم اصحاب رسانه را در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دفاع از […]

آزاده سلیمان نژاد:
صاحبنظران فرهنگی، اصحاب رسانه وتشکلهای مطبوعاتی استان دریک گردهمایی در مجتمع مطبوعاتی اصفهان با عنوان سردار وحدت به بررسی ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.
رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان، در این مراسم اصحاب رسانه را در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دفاع از کیان عقیدتی نظام مقدس اسلامی موضوعی است که امروز ما اصحاب رسانه برعهده داریم و باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه این مسیر را ادامه دهیم.
رضاصفری با بیان اینکه رسانه یکی از مؤلفه‌های قدرت است، تصریح کرد: اهمیت رسانه در عصر حاضر بسیار زیاد است چرا که مدیریت افکار عمومی یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت است و رسانه یک قدرت محسوب می‌شود، سرپرست سازمان بسیج رسانه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: در دومین چله انقلاب اسلامی هستیم و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب باید حصر رسانه‌ای دشمن را بشکنیم. همانطور که حاج قاسم سلیمانی توانست حصر نظامی دشمن را بشکند ما نیز امروز موظف به ایفای نقش حاج قاسم سلیمانی در عرصه رسانه هستیم و امروز وظیفه ما شکستن حصر تبلیغاتی است که بر علیه ما حادث شده است و اگر این کار را انجام ندهیم در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌ایم.
یکی از رزمندگان جبهه مقاومت و جانباز دفاع مقدس نیز در این گردهمایی با اشاره به نقش شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی در اتحاد ملی گفت: سردار سلیمانی گنجینه پربهایی بود که فضایل انسانی اسلامی اخلاقی زیادی را جمع کرد و حق هم همین بود که امروز یک پدیده اجتماعی، سیاسی، امنیتی و بین‌المللی را ایجاد کرد، محمد رضا رجایی با اشاره به زندگی شخصی سردار سلیمانی گفت: وی روستازاده‌ای بود که با سخت‌کوشی تلاش و لقمه حلال تربیت شد و در نوجوانی به عرصه انقلاب و بلافاصله جنگ پا گذاشت. رئیس سابق بنیاد شهید اصفهان در ادامه افزود: سردار سلیمانی مدیر پشت شیشه و درب‌های بسته نبود و درکار زار جنگ نیز ابتدا میدان را طی می‌کرد و سپس نیروها را دعوت می‌کرد،
وی گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت و دل در گرو ولایت داشت، در میدان نبرد در کربلای ۵ و والفجر ۸ کولاک کرد، در عملیات شرق مقتدرانه ایستاد و امنیت پایدار را بنا گذاشت و در مقابل داعش نیز ایستاد و این شجره خبیثه را ریشه‌کن کرد.
رجایی ادامه داد، دفاع مقدس به همت سردار سلیمانی امروز برای جوانان جهان اسلام الگو شده است و یکی از تربیت‌شدگان آن را در حزب‌الله لبنان می‌بینید که در برابر اسرائیل ایستاده است، سردار سلیمانی ارتش یک صد میلیونی جهان اسلام را تشکیل داد و امروز این ارتش صد میلیونی در جهان کولاک می‌کنند.