رتبه برتر شرکت توزیع برق استان اصفهان در تعالی خدمت و نوآوری

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در منطقه مرکزی کشور است، عنوان کرد: این شرکت در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور، چهارمین شرکت با سرویس‌دهی به یک‌میلیون و ۵۰۸ هزار مشترک به شمار می‌رود. علاقمندان ادامه داد: شرکت توزیع برق استان […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع برق در منطقه مرکزی کشور است، عنوان کرد: این شرکت در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور، چهارمین شرکت با سرویس‌دهی به یک‌میلیون و ۵۰۸ هزار مشترک به شمار می‌رود. علاقمندان ادامه داد: شرکت توزیع برق استان اصفهان همواره رتبه برتر در تعالی خدمت و نوآوری را به خود اختصاص داده و توانسته‌ایم تراز خدمت در استان را در کل کشور ارتقا دهیم و به جایگاه نخست کشور دست یابیم و در بین ۲۳ شهرستان استان اصفهان هم شاخص‌ها را به یک میزان تثبیت کنیم که موفقیت بزرگی است. وی افزود: شرکت توزیع برق استان اصفهان به میزان قابل قبولی از کاهش در شاخص های تلفات و میزان خاموشی به ازای هر مشترک رسیده است. وی ادامه داد: ۸۰ درصد مشترکین خانگی، ۳ درصد عمومی، ۳/۲ درصد کشاورزی، ۳/۱ درصد صنعتی و… هستند ولی بیش‌ترین مصرف در بخش‌های صنعت و تولید است.

  • بهره‌برداری از ۱۹۵ پروژه به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: در سال جاری و هم‌زمان با هفته دولت، شرکت توزیع برق استان اصفهان ۱۹۵ پروژه  را با اعتبار بالغ‌بر ۴۳۱ میلیارد ریال در ۲۳ شهرستان استان آماده بهره‌برداری دارد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: یک‌سوم پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت سال جاری، مربوط به تعمیرات و نگهداری تأسیسات است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش خاموشی و تلفات داشته باشد. علاقمندان تصریح کرد: برای نخستین بار در دولت دوازدهم و با ابتکار و نوآوری وزیر محترم نیرو، آقای دکتر اردکانیان در سال ۱۳۹۸ توانستیم پروژه‌های خود را در قالب «پویش الف_ب_ایران» با الگوی جدید عرضه نماییم.  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های مهم و تأثیرگذاری به مناسبت هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان، کلنگ‌زنی یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

  • کلنگ‌زنی طرح‌های متعدد در نقاط مختلف استان

علاقمندان اضافه کرد: همچنین از دیگر طرح‌های مهمی که به مناسبت هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند، می‌توان در شهرستان شهرضا به پروژه‌های احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس خیابان شهید رئیسی، احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس خیابان سالار شهیدان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار روستای زیارتگاه و…؛ در شهرستان فریدن به طرح‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار دامنه، جابجایی پایه در معبر نهر خلج و…؛ در شهرستان فریدونشهر به طرح تبدیل سیم به کابل پست فلکه دوقلو؛ در شهرستان فلاورجان به طرح‌های بهینه‌سازی شبکه فشار متوسط اردوگاه شهید بهشتی، نصب پنج دستگاه کلید فشار قوی (سکسیونر موتوردار) جهت افزایش قابلیت مانور شبکه‌ها، نصب یک دستگاه کلید وصل مجدد فشار قوی (ریکلوزر) شهرک قدس، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای کرسگان، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای سهروفیروزان، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار روستای زفره و…؛ در شهرستان گلپایگان به طرح‌های احداث شبکه ۲۰ کیلوولت جهت افزایش قابلیت مانور، نصب سکشنلایزر محله ورزنه، برق‌رسانی به مدرسه ابتدایی مسکن مهر و… اشاره داشت.

علاقمندان در خصوص دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان کرد: کاهش خاموشی‌ها و دستیابی به هدف ۱۹۸ دقیقه خاموشی در انتهای سال ۱۳۹۸؛ ارتقا سامانه فوریت‌های برق (مرکز تماس) و سیستم تلفن VOIP؛ ایجاد سامانه موبایل ناب؛ تهیه طرح جامع جدید مخابرات بی‌سیم ایجاد قبوض تجمیعی برای ادارات با انشعابات متعدد و راه‌اندازی دفاتر پیشخوان جهت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین و … از دیگر اقدامات این شرکت در طی یک سال اخیر محسوب می‌شود.

وی در تبیین اهداف شرکت توزیع برق استان اصفهان عنوان کرد: در برنامه راهبردی این شرکت در افق ۱۴۰۵، دستیابی به اهدافی همچون کاهش تلفات شبکه به پنج درصد، به صفر رساندن مراجعات حضوری، کاهش سرانه خاموشی به ۴۰ دقیقه، ثبت ۱۴۰۵ روز بدون حادثه و کسب جایگاه نخست نیروی انسانی مدنظر قرار گرفته که به‌طورقطع با تلاش کارشناسان و متخصصان به این اهداف دست پیدا خواهیم کرد.