رانندگان مراقب مه گرفتگی گردنه‌ها و محورهای کوهستانی باشند

با توجه به شرایط موجود، احتمال برودت دما و مه گرفتگی در ساعت‌های اولیه صبح‌ها در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان بویژه گردنه‌های خروس گلو، دولت قرین و پشته در سمیرم، محور اصفهان - کوهپایه و گردنه خوانسار وجود دارد

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به احتمال مه گرفتگی در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی بویژه در جنوب استان لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

مریم تاکی افزود: با توجه به شرایط موجود، احتمال برودت دما و مه گرفتگی در ساعت‌های اولیه صبح‌ها در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان بویژه گردنه‌های خروس گلو، دولت قرین و پشته در سمیرم، محور اصفهان – کوهپایه و گردنه خوانسار وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال مه گرفتگی لازم است که رانندگان هنگام تردد در این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند و با تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت جوی جاده‌ها و شرایط تردد در آنها آگاه شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته شاهد بارش باران در مناطق غرب استان اصفهان بودیم، اظهار داشت: با گذشت زمان بارش‌ها بصورت برف بویژه در محورهای جنوب استان از جمله سمیرم ادامه داشت.

تاکی با اشاره به اینکه هم اکنون بارش خاصی در جاده‌های استان نداریم، خاطرنشان کرد: بارش‌های خوبی در شهرستان‌های غربی، جنوب غربی و جنوب استان داشتیم و در محورهای شرقی مانند نایین – انارک، اصفهان – کوهپایه و کوهپایه – نایین نیز شاهد بارش باران بودیم.

وی با بیان اینکه احتمال بارش‌های پراکنده در استان وجود دارد، افزود: همه محورهای استان اصفهان در زمان حاضر باز هستند و راه مسدودی گزارش نشده است.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان اصفهان، در مناطق بارشی مه آلودگی پیش بینی می‌شود و روزهای شنبه و یکشنبه جوی پایدار بر استان حاکم است.