رئیس جمهور به زودی به اصفهان سفر می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور به زودی به استان اصفهان سفر می‌کند. عباس مقتدایی در شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه برای حل برخی از چالش‌های استان اصفهان نیازمند عزم ملی هستیم، اظهار داشت: در این زمینه باید هماهنگی و وفاق بین بخشی ایجاد شود تا بتوان موفق عمل کرد. وی […]

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور به زودی به استان اصفهان سفر می‌کند. عباس مقتدایی در شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه برای حل برخی از چالش‌های استان اصفهان نیازمند عزم ملی هستیم، اظهار داشت: در این زمینه باید هماهنگی و وفاق بین بخشی ایجاد شود تا بتوان موفق عمل کرد.

وی افزود: رئیس جمهور به زودی به اصفهان سفر می‌کند و باید با هماهنگی و همدلی مشکلات را مطرح و برای حل آن پیگیری لازم را داشته باشیم.

  • اصفهان نیاز به بلوغ سیاسی و اقتصادی دارد

زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در استان اصفهان نیاز به بلوغ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستیم، اظهار داشت: باید همه یک دست و هم نوا پیش روند تا مشکلات مردم برطرف شود.

  • مصوبات سفرهای شهرستانی لازم الاجرا است

همچنین سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای سفرهای شهرستانی برنامه ریزی قبلی داریم، دو هفته شرایط بررسی می‌شود و پس از آن با حضور در شهرستان‌ها به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه دبیرخانه سفرها را ملزم به پیگیری همه مصوبات کرده‌ایم، اضافه کرد: نباید هیچ مصوبه‌ای زمین بماند.