دشمن با جنگ ترکیبی قصد جدایی نسل جوان از انقلاب را داشت

حجت الاسلام طباطبایی نژاد : به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ما مردم، ۲ وظیفه اصلی داریم که باید به آن عمل کنیم، جهاد تبیین و تولید که لازم است این ها را به نسل بعد هم‌ منتقل کنیم چون دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری می کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و در جریان اغتشاشات اخیر قصد ایجاد شکاف و جدایی بین نسل جوان و انقلاب اسلامی را داشت که با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم موفق نشد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جمع با شکوه و پرشور مردم اردستان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: امسال مردم پرشور تر از همیشه به میدان آمدند تا مخالفت خود را با توطئه دشمنان اعلام کنند.

وی اظهار کرد: دشمن با جنگ ترکیبی خود هرچه در توان داشت وارد میدان کرد و تحریم های مختلف اقتصادی، امنیتی ،نظامی و انتظامی، پزشکی، دارویی و غیره را علیه ملت ایران اعمال کرد تا نظام اسلامی را از پای درآورد ولی با شکست مواجه شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با صلابت و استوار پای آرمان خود ایستاده ایم و مرگ بر آمریکا می گوییم، هرچند سختی های زیادی گریبانگیر مردم است ولی راه ادامه دارد و انفلاب به سرعت به پیش می رود.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: دشمن با ایجاد همبستگی رسانه ای جنگ شناختی علیه ایران انجام داد تا تفرقه و اختلاف بین مردم و نظام ایجاد شود، همان کاری که در زمان حکومت حضرت علی(ع) مخالفان در جنگ انجام دادند و قرآن ها را سر نیزه کردند و تفرقه بین لشکر انداختند و پشت ایشان خالی شد و این یک جنگ شناختی بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:دشمنان می خواهند مردم را به اسارت گرفته و از مردم‌ بهره کشی کنند، در اغتشاش های سال جاری به همین شکل عمل کردند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ما مردم، ۲ وظیفه اصلی داریم که باید به آن عمل کنیم، جهاد تبیین و تولید که لازم است این ها را به نسل بعد هم‌ منتقل کنیم چون دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری می کند.