دشمن با ادیان ساختگی قصد ضربه زدن به دینداران را دارد

همگان باید مراقب اقدامات دشمن باشند زیرا دشمنان با انواع جنگ‌ها از جمله جنگ ترکیبی کاری از پیش نبردند و اکنون سراغ اعتقادات و تفکرات ما آمده‌اند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن با ایجاد ادیان، مذاهب و تفکرات ساختگی و جعلی قصد ضربه زدن به انقلابی‌ها، دینداران و نسل جوان کشورمان را دارد. حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: بر همین اساس همگان باید مراقب اقدامات دشمن باشند زیرا دشمنان با انواع جنگ‌ها از جمله جنگ ترکیبی کاری از پیش نبردند و اکنون سراغ اعتقادات و تفکرات ما آمده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس هر روز به اضمحلال می‌روند و قدرتی در آسیا (ایران) در حال شکل گرفتن است که روزگاری در آینده مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد زد.خطیب جمعه موقت اصفهان با اشاره به سوزاندن قرآن در سوئد تصریح کرد: این اقدام، سوزاندن تنها قرآن نبود بلکه سوزاندن بشریت، انسانیت و نور بود و این کشور و تمام دشمنان بدانند که آینده از آن اسلام است. وی افزود: اثر تمام این کارها به خودشان برمی‌گردد، دولت‌های غربی بدانند که اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد، آن کشورها از بمب اتم نمی‌هراسند و می‌دانند ما بمب اتم نمی‌سازیم ولی از گسترش اسلام در کشورهای خود واهمه دارند. حجت الاسلام والمسلمین میردامادی همچنین به عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: عید غدیر یک موضوع حتمی است که اهل تشیع و تسنن به آن اعتقاد و اعتراف دارند. وی تصریح کرد: در دنیا تنها کشوری که مقابل کشورهای استعماگر، زورگو و ظالم آمریکا و انگلیس ایستاده، ایران شیعه با رهبری شیعه بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بعد از هفده سال، پرچم ایران به عنوان عضو دائم سازمان همکاری‌های شانگهای به اهتزاز درآمد، اظهارداشت: این یک واقعه بسیار مهم بود زیرا آن سازمان مجموعه‌ای بزرگ و در زمینه اقتصاد کارآمد و نقطه مقابلی برای آمریکا و انگلیس است.