دستیار هوشمند گوشی‌های سامسونگ

برخی از کاربران انتظار داشتند با معرفی هوش مصنوعی سری گلکسی S24، سامسونگ بیکسبی را بازنشسته کند یا نام جدیدی روی آن بگذارد، اما چنین اتفاقی رخ نداد و کره‌ای‌ها به اعمال تغییرات ظاهری روی دستیار هوشمند خود بسنده کردند

نسخه‌ی جدید بیکسبی، عملکرد بهبودیافته و تغییرات ظاهری مشهود را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
برخی از کاربران انتظار داشتند با معرفی هوش مصنوعی سری گلکسی S24، سامسونگ بیکسبی را بازنشسته کند یا نام جدیدی روی آن بگذارد، اما چنین اتفاقی رخ نداد و کره‌ای‌ها به اعمال تغییرات ظاهری روی دستیار هوشمند خود بسنده کردند.
طبق اطلاعات منتشر‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، عملکرد بیکسبی بهبود یافته و این دستیار اکنون دارای انیمیشن‌های جدید و ترکیبی از رنگ‌های آبی تیره، آبی روشن و ارغوانی است.
نمادهای Bixby Discover، تنظیمات و ورودی صفحه‌کلید حذف شده‌اند و پاسخ‌های ارائه شده از‌طرف بیکسبی تمیز‌تر به‌نظر می‌رسند.
منوی شناور بیکسبی در انواع تبلت سامسونگ بهبود یافته است و نتایج مربوط به سوال‌های کاربران را در گوشه‌ی سمت راست پایین صفحه‌ نمایش می‌دهد و مانعی برای دیدن محتوا ایجاد نمی‌کند.
نسخه‌ی جدید بیکسبی محدود به گوشی سامسونگ گلکسی S24 نیست و کاربرانی که از One UI 6.0 بهره می‌برند، می‌توانند فارغ از مدل گوشی و تبلت خود به آن دسترسی داشته باشند. بیکسبی جدید در گلکسی استور قابل دانلود است.