دستگیری سارقان مغازه های شهر اصفهان

پس بررسي هاي دقيق و تخصی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه مشخص شد سارقان 2 مرد غیر بومی هستند که با همدستي يکديگر اقدام به سرقت از مغازه های شهر اصفهان مي كنند

یلدا توکلی : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق غیر بومی که به اموال مغازه های مردم در شهر اصفهان دستبرد زده بودند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: پس بررسی های دقیق و تخصی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه مشخص شد سارقان ۲ مرد غیر بومی هستند که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت از مغازه های شهر اصفهان می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به شناسایی هویت سارقان عنوان داشت: در این خصوص گشت های ویژه پلیس آگاهی در ساعات پایانی و نیمه شب فعال شده و به گشت زنی در سطح شهر پرداختند تا اینکه در یکی از این گشت زنی ها ۲ نفر در حال سرقت از یک مغاز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بررسی ها مشخص شد این افراد همان سارقان تحت تعقیب پلیس هستند.
سرهنگ تُرکیان گفت: متهمان پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به ۲۰ فقره سرقت مغازه در شهر اصفهان اقرار کرده و ۲ مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که هر دوی آنها در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارقان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۴ متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ تُرکیان عنوان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام ساخت و ساز، خرید و یا اجاره محل کسب به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهید. با استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین مدار بسته، دزدگیر، قفل های دارای ضریب ایمنی بالا، درب های ضد سرقت، تعبیه ویترین های کشویی ضریب ایمنی محل کسب خود را بالا ببرند و همچنین مطمئن شوند که کلید مغازه شما در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد