دستگیری سارق سیم برق حین ارتکاب جرم

متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 3 فقره سرقت موتور سیکلت،سیم برق و ساختمان های نیمه ساز اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد

فرمانده انتظامی شهرستان “اردستان” از دستگیری سارق سیم برق در حین ارتکاب جرم و کشف سه فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مصطفی صادق زاده “ بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی شهرستان اردستان ، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود : در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را که در حال سرقت سیم برق در یکی از شهرک های این شهرستان بود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی دیگر شامل سیم برق، ابزارآلات ساختمانی و … از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳ فقره سرقت موتور سیکلت،سیم برق و ساختمان های نیمه ساز اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.