دستگاه قضایی اصفهان آماده تحقق شعار سال با رویکرد استانی است

تمام اقدامات دستگاه قضایی در تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور همگام با فعالیت سایر سازمان‌ها و ارگان‌هایی همچون ستاد تسهیل، اتاق بازرگانی و دیگر بخش‌های اقتصادی انجام می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، از آمادگی این دستگاه برای تحقق این شعار با رویکرد بومی و استانی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، در نشست هم‌اندیشی مشترک دادگستری و صاحبنظران حوزه اقتصادی در زمینه ترسیم نقشه راه برای تحقق شعار سال در دادگستری مرکز استان افزود: اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه در ۲ محور رسیدگی قضایی و اجرای احکام حمایتی برای پرونده‌های فعالان عرصه اقتصادی است.

وی اظهار داشت: در رسیدگی‌های قضایی، شعبه‌های ویژه با قُضات باتجربه و آگاه به مسائل اقتصادی و موانع تولید به پرونده‌های کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با رویکرد حمایتی رسیدگی خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: در اجرای احکام نیز تلاش می‌شود در احکام قطعی دادگاه‌ها بگونه‌ای عملی شود که با بهره‌گیری از نهادهای حقوقی و ارفاقی، به روند تولید خللی وارد نشود یا از تعطیلی واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری بعمل آید و در عین حال مُطالبات شُکات نیز بدرستی تأدیه شود.

وی یادآور شد: تمام اقدامات دستگاه قضایی در تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور همگام با فعالیت سایر سازمان‌ها و ارگان‌هایی همچون ستاد تسهیل، اتاق بازرگانی و دیگر بخش‌های اقتصادی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: نشست امروز بنا بر تأکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر بهره‌مندی حداکثری از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در سطوح مختلف با حضور متولیان و صاحبنظران امر تولید و اقتصاد در استان اصفهان برگزار شد تا نقشه راه برای تحقق شعار سال با رویکرد بومی و استانی ترسیم و ریل‌گذاری شود.

در این جلسه نظرات کارشناسی صاحبنظران دانشگاه و دستگاه‌های متولی امور اقتصادی استان مطرح و مقرر شد تا جلسات مستمر و منظمی در این پیوند برگزار شود.