درخشش در فلوره و اپه 

شمشیربازان اصفهانی در مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال موفق به کسب یک مقام قهرمانی و ۲ جایگاه سومی شدند. به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات شمشیربازی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: در مسابقات انتخابی اسلحه فلوره ۴۴ بازیکن از ۱۵ استان حضور داشتند که صدرا جهانی از آذربایجان شرقی به مقام نخست دست […]

شمشیربازان اصفهانی در مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال موفق به کسب یک مقام قهرمانی و ۲ جایگاه سومی شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات شمشیربازی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: در مسابقات انتخابی اسلحه فلوره ۴۴ بازیکن از ۱۵ استان حضور داشتند که صدرا جهانی از آذربایجان شرقی به مقام نخست دست یافت، هادی رضوی از آذربایجان غربی نایب قهرمان شد و علی امینی و صدرا حسینی هر دو از اصفهان بطور مشترک به مقام سوم رسیدند.

در اسلحه اپه ۵۳ بازیکن از ۱۹ استان حضور داشتند که پس از انجام ۱۹۱ مسابقه، محمد رضایی طادی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، محمد علی خاکزر نایب قهرمان شد و نیما خانکشی از اردبیل و یاسین نوری از آذربایجان غربی بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره و اپه  به مدت ۲ روز در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و شب گذشته پایان یافت.

نفرات برگزیده این مسابقات جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در کویت به اردو دعوت خواهند شد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.