دانشگاه هنر اصفهان بر سکول اول

بر اساس این رتبه بندی، در میان دانشگاه‌های هنر کشور، دانشگاه هنر اصفهان موفق به کسب رتبه اول شد. پس از آن، دانشگاه هنر تهران رتبه دوم، دانشگاه هنر اسلامی تبریز رتبه سوم، و دانشگاه هنر شیراز رتبه چهارم را کسب کردند

دانشگاه هنر اصفهان، موفق به کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های هنر کشور شد. انتخاب دانشگاه هنر اصفهان به‌عنوان رتبه نخست، بر اساس معیارهای پژوهش، فناوری و نوآوری، بین‌المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی، زیر ساخت و تسهیلات انجام شد.

رتبه بندی و ارزیابی ۱۱۰ دانشگاه کشور توسط گروه رتبه بندی ISC انجام گرفت. نتایج این ارزیابی در جلسه ۹۵۸ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱، تأیید و بر اساس آن رتبه هر دانشگاه اعلام شد.

بر اساس این رتبه بندی، در میان دانشگاه‌های هنر کشور، دانشگاه هنر اصفهان موفق به کسب رتبه اول شد. پس از آن، دانشگاه هنر تهران رتبه دوم، دانشگاه هنر اسلامی تبریز رتبه سوم، و دانشگاه هنر شیراز رتبه چهارم را کسب کردند.

گفتنی است که اطلاعات مورد نیاز به منظور ارزیابی دانشگاه‌های هنر کشور به سه شیوه انجام شده است؛ اطلاعات پژوهشی که جمع آوری آن بر عهده گروه رتبه بندی ‌ISC می‌باشد، خوداظهاری دانشگاه‌ها که از طریق تکمیل پرسشنامه الکترونیکی انجام می‌شود، و نیز دیگر اطلاعات آموزشی که از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سازمان‌های زیر مجموعه در اختیار گروه رتبه بندی قرار داده می‌شود.