دانشگاه شیراز حادثه باغ موزه نارنجستان قوام را محکوم کرد

دانشگاه شیراز رخداد ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ موزه نارنجستان قوام در تاریخ ۱۴٠۲/۵/۸ را شدیداً محکوم نموده است

دریاوفایی : به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، دانشگاه شیراز رخداد ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ موزه نارنجستان قوام در تاریخ ۱۴٠۲/۵/۸ را شدیداً محکوم نموده و موارد زیر را به آگاهی مردم استان فارس و سایر هموطنان می رساند:
۱- حجاب از احکام اجتماعی و ضروریات دین مبین اسلام و جزئی از قوانین جمهوری اسلامی ایران است. بدیهی است پای بندی به حجاب اسلامی زمینه ساز ترویج حیا و عفاف در جامعه، حفظ و استحکام بنیان خانواده و افزایش سلامت و امنیت روانی در جامعه اسلامی است.
۲- دانشگاه شیراز به عنوان یکی از مهمترین مراکز علمی و فرهنگی کشور ضمن تأکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در اماکن گردشگری و اداری، رعایت این فریضه الهی در همه معابر عمومی شهر را خواستار است.
۳- حمایت، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالبه به حق مردم از مسئولین و مدیران استان می دانیم.
۴- با توجه به اینکه فرد ضارب و نیز آمر به معروف و ناهی از منکر هر دو غیر دانشگاهی می باشند، از مسئولین ذیصلاح قانونی می خواهیم در سریعترین زمان ممکن همه ابعاد این رخداد تلخ را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
۵- مجدداً تأکید می گردد رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی و به ویژه حجاب و عفاف در کلیه اماکن وابسته به دانشگاه شیراز الزامی است.