دانشجویان موتور محرک توسعه صنایع‌دستی

با خلق اثر و پیوند جهانی می توانیم هویت مان را پاسداری کنیم که همین مسئله اقتصاد هویت بنیان است

دریاوفایی : معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به مناسبت هفته پژوهش در جمع دانشجویان طی سخنانی ، گفت: در معاونت صنایع دستی به دنبال رویکرد آینده پژوهشی هستیم، عمل آگاهانه و درک نظام مسائل را به همراه داریم و دانشجویان را موتور محرک خود می‌دانیم.

مریم جلالی ادامه داد: این که امروز در جمع افرادی هستم که صنایع دستی را به عنوان نه تنها شغل و پیشه بلکه به عنوان یک شوق انتخاب کرده اند، رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: این دلیلی است تا نشان دهیم به دنبال رویکرد آینده پژوهشی هستیم و عمل آگاهانه و درک نظام مسائل را به همراه داریم و دانشجویان را موتور محرک خود می دانیم.

جلالی خطاب به دانشجویان گفت: ما باید با کمک شما دانشجویان مسیرهای تازه را کشف کنیم. آمده ایم تا دانش و تجربه را به کمک شما تلفیق کنیم و دانش و توانش را داشته باشیم و پیوند نسلی و پاسداشت هویت در پهنه جهانی شعار و رویکرد ما در حوزه صنایع دستی است.او ادامه داد: با خلق اثر و پیوند جهانی می توانیم هویت مان را پاسداری کنیم که همین مسئله اقتصاد هویت بنیان است.

جلالی با بیان این که با دانشگاهیان و تولیدکنندگان محتوا، پیشکسوتان و … منظرهای بعدی را پیش خواهیم برد، گفت: باید فاصله ها را برداریم. در حوزه های سیاستگذاری می توانیم از حمایت شما استفاده و هم افزایی کنیم و صنایع دستی را که واقعیت سبک زندگی ایرانی است و عزت آفرین است را در کنار آن داشته باشیم.