خانواده‌ها برای حضور دانش آموزان تا پایان اسفند همکاری کنند

مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری که امسال 28 اسفند است باز است و کادر اداری و آموزشی در مدارس حضور دارند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از خانواده‌ها درخواست کرد تا تدابیر لازم را برای حضور دانش آموزان در مدارس و کلاسهای درس تا آخر اسفند پیش بینی کنند.

محمد مهدی کاظمی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه هر ساله از میانه اسفند برخی دانش آموزان نسبت به حاضر شدن در کلاسهای درس کوتاهی می‌کنند افزود: فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفند ادامه دارد. وی اظهار داشت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری که امسال ۲۸ اسفند است باز است و کادر اداری و آموزشی در مدارس حضور دارند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: از خانواده‌ها درخواست می‌شود تا با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم. وی با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت گفت: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود. کاظمی تصریح کرد: بر این اساس ضروی است تا خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت کنونی دانش آموزی استان اصفهان حدود یک میلیون نفر است که در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.