«خانه به خانه» آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان

همه فرآیند جمع آوری تا اهدای کمک‌ها و اسناد آن بطور کامل و به صورت رسمی و شفاف با کدملی افراد و امضای آنها ثبت و نگهداری می‌شود، همچنین مراحل این کار با استفاده از گزارش تصویری قابل رصد و بررسی است

مسوول اجرایی طرح تسهیلگر ِتأمین اثاثیه نیازمندان گفت: طرح «خانه به خانه» در آستانه نوروز آماده دریافت کمک‌های مردمی و توزیع آنها بین نیازمندان است.

سجاد صادقاییان افزود: در این طرح اثاثیه و کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران توسط گروه‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند جمع آوری، اولویت بندی و سپس بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران و اقشار مختلف مردم می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی مختلف کمک‌های خود را به مجریان این طرح معرفی کنند، افزود: شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ جهت تماس تلفنی، شماره ۰۹۹۱۲۹۳۷۱۱۸ در پیام رسان‌های اجتماعی و همچنین تارنمای http://khanebekhane.ir آماده دریافت تصاویر کالاهای اهدایی است تا پس از تأیید نسبت به جمع آوری و تحویل آنها به جامعه هدف اقدام شود.

مسوول اجرایی طرح ‘خانه به خانه’در اصفهان گفت: مجموعه‌ای از خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های مذهبی بطور همزمان و هم افزا مسوولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

صادقاییان افزود: این مجموعه‌ها دارای مجوز رسمی و قانونی هستند و از سوی معتمدین مردمی اداره می‌شوند.

وی گفت: در این طرح کالای اهدایی خیران و مردم به مثابه امانت است که مجریان باید آن را به دست مددجو و نیازمند برسانند.

مسوول اجرایی طرح ‘خانه به خانه’ تصریح کرد: همه فرآیند جمع آوری تا اهدای کمک‌ها و اسناد آن بطور کامل و به صورت رسمی و شفاف با کدملی افراد و امضای آنها ثبت و نگهداری می‌شود، همچنین مراحل این کار با استفاده از گزارش تصویری قابل رصد و بررسی است.

وی افزود: حسابرسی و ارزیابی کمک‌های دریافتی از سوی نهادهای قانونی انجام می‌شود و بازرسان نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر آن نظارت می‌کنند.

صادقییان گفت: همه افراد فعال در اجرای این طرح مورد تأیید مردم در مناطق مختلف هستند و در طول سال‌های متمادی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده‌اند.

طرح تسهیلگر تأمین اثاثیه نیازمندان با عنوان ‘خانه به خانه’، برای نخستین بار در اصفهان با هدف جمع آوری کالاهای اهدایی از سوی مردم و خیران و سپس توزیعِ برنامه ریزی شده این کمک‌ها بین نیازمندان اجرا می‌شود.