حضور فعال مخابرات اصفهان در رژه خودرویی سازمان بسیج ادارات

مخابرات منطقه اصفهان در رژه خودرویی سازمان بسیج ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت حضور یافت. در این رژه تخصصی که از سازمان قطار شهری تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد؛ یگان های خودرویی سازمان ها و ادارات سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با حضور خود یاد و […]

مخابرات منطقه اصفهان در رژه خودرویی سازمان بسیج ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت حضور یافت. در این رژه تخصصی که از سازمان قطار شهری تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد؛ یگان های خودرویی سازمان ها و ادارات سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با حضور خود یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دولت را گرامی داشتند.
گفتنی است، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.
مقام معظم رهبری درباره ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر می فرماید: «شهید باهنر، مرد بی تظاهری بود که هیچ کس از ظاهر آرام او نمی فهمید در باطن و ذهن و اندیشه موّاج او چه می گذرد. وی یکی از متفکرین و تئوریسین ها و ایدئولوگ های انقلاب بود. نوشته های زیادی داشت و کتاب های زیادی را تنظیم کرده بود….ارتباطات نزدیکی با شهید مطهری و شهید بهشتی داشت و هر دوی اینها، برای عظمت فکری و قدرت تفکر عملی او ارزش زیادی قائل بودند… نقش شهید رجایی و باهنر در افشا نمودن ماهیت لیبرالی و منافقانه بنی صدر، بسیار برجسته بود. البته شهید رجایی در درجه اول و بعد هم شهید باهنر در این مورد نقش داشتند.
شهید رجایی با صبر خود و متانت و حوصله عظیم و با قبول دردها و رنج های قلبی و غیر قابل افشایی که داشت، توانست ـ با تعبیر خود من ـ با نرمش قهرمانانه ای، بنی صدر خائن را افشا و رسوا کند و به زمین بکوبد».