حاج قاسم، پرورش یافته مکتب امام و رهبری است

همه ما باید در شرایط کنونی و در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی همانند شهید سلیمانی عمل کنیم

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پرورش یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی فضایلی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های شرکت نسوز ایران در اصفهان افزود: شخصیت شهید سلیمانی، متعالی و فراتر از یک انسان معمولی بود.

به گفته وی، اخلاص، تلاش بی‌وقفه، خستگی ناپذیری، تدیُن، تشرع و پایبندی به احکام دینی و تلاش برای دیده نشدن از ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی است.

وی اضافه کرد: ارادت و علاقه به سردار شهید سلیمانی و برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت تنها مُختص مردم ایران نیست و اینگونه مراسم توسط مردم دیگر کشورها هم برگزار می شود.

بزرگداشت

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز هزاران مراسم برای این مرد بزرگ در ایران و سایر نقاط جهان برگزار خواهد شد.

وی‌ با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاص و نیت پاک و الهی شهید سلیمانی، ادامه داد: خدای متعال کاری کرد که همه عالم متوجه شهادت شهید سلیمانی شوند.

فضایلی گفت: ما هم می‌توانیم برای رسیدن به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم از جمله اخلاص، تمرین و تلاش کنیم و عیار آن را در وجود خود بالا ببریم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: حاج قاسم به معنی واقعی سرباز امام زمان(عج) بود و امروز نمی‌توان کسی همانند سردار سلیمانی را برای انقلاب پیدا کرد.

پروین صالحی با بیان‌اینکه شهید سلیمانی فرمانده روزهای سخت جنگ و سیل خوزستان بود که در ایران و جهان درخشید، افزود: همه ما باید در شرایط کنونی و در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی همانند شهید سلیمانی عمل کنیم.

وی همچنین با اشاره به کمبود گاز در کشور گفت: باید در این شرایط الگوی مصرف سوخت را در بخش های خانگی، صنعتی، اداری و تجاری رعایت کنیم.

صالحی با بیان اینکه الگوی بهینه مصرف سوخت در ایران بدرستی اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: انتقال و حمل کمبود سوخت بخش‌های دیگر به بخش صنعت، کار خوب و پسندیده‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه باید الگوی بهینه مصرف سوخت برای همه اجرایی شود، اضافه کرد: اگر همه بخش‌ها و صنوف برای رعایت الگوی بهینه مصرف سوخت تلاش کنند، هیچ وقت در صنعت با کمبود سوخت مواجه نخواهیم شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از ۲ تابلوی نقاشی با موضوع «سردار سلیمانی» اثر استاد «مصطفی شعرباف» رونمایی شد.