جو نسبتا ناپایدار استان اصفهان طی ۳ روز آینده

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین وزش بادی که دیروز در اصفهان ثبت شد ۸ متر بر ثانیه بود، درحالی که در نقاطی از استان مثل اردستان تا ۲۱ متر بر ثانیه ثبت شد.

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار طی ۳ روز آینده در استان است.

وی افزود: امروز (چهارشنبه ۷ خرداد) در بیشتر مناطق استان در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش های رگباری پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در مناطق شمال، شرق و تا حدی مرکز استان افزایش ابر و وزش باد همراه گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دما تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: بیشینه دمای شهر اصفهان به ۳۴ درجه سانتی گراد و کمینه دمای فردا صبح به ۲۱ درجه سانتی گراد می رسد.

سیدان خاطرنشان کرد: گرم ترین شهر استان چوپانان با ۴۲ درجه سانتی گراد و خنک ترین شهر بوئین میاندشت با ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با بیان اینکه در شهر اصفهان احتمال باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت، افزود: در بعد از ظهر امروز افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای روزهای پنج شنبه و جمعه پدیده هواشناسی خاصی پیش بینی نمی شود، گفت: بیشترین وزش بادی که دیروز در اصفهان ثبت شد ۸ متر بر ثانیه بود، درحالی که در نقاطی از استان مثل اردستان ۲۱ متر ثبت شد.