جمع‌آوری ۹۶ خودروی دوره‌گرد در اصفهان

۷۲۵ مورد اخطاریه سد معبر صنوف، ۱۰۶ مورد اخطاریه و شناسایی خودروهای فرسوده در سطح شهر صادر و ۹۶ خودرو دوره‌گرد جمع‌آوری شده است

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره کل در سه هفته پایانی سال ۱۴۰۱ گفت: در این مدت ۷۲۵ مورد اخطاریه سد معبر صنوف، ۱۰۶ مورد اخطاریه و شناسایی خودروهای فرسوده در سطح شهر صادر و ۹۶ خودرو دوره‌گرد جمع‌آوری شده است.

روح‌الله ابوطالبی با اشاره به اقدامات اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در سه هفته پایانی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این مدت ۱۱۵۳ مورد اخطاریه نخاله و مصالح صادر و ۴۶۰ مورد دست‌فروش، ۱۶۴ مورد متکدی و ۹۰ مورد کارتن‌خواب جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در سه هفته پایانی سال ۶۱ مورد اخطاریه پاکسازی وسایل از روی بام مغازه، ۶۴ مورد اخطاریه سایبان‌های فرسوده و بدون مجوز و ۶۴۲ مورد اخطاریه تابلو خلاف ضوابط و مقررات صادر شده است، افزود: ۱۱۲۰ مورد امحای دیوارنویسی جمع‌آوری ۹۹۵ پلاکارد و بنر غیرمجاز و ۴۴۰۰ مورد آموزش صنوف مختلف انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۷۲۵ مورد اخطاریه سد معبر صنوف، ۱۰۶ مورد اخطاریه و شناسایی خودروهای فرسوده در سطح شهر صادر و ۹۶ خودرو دوره‌گرد جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در سه هفته پایانی سال، علاوه بر ۳۲۳ مورد آزادسازی معابر از اشغال کردن توسط ساختمان‌های در حال ساخت، در راستای اجرا ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۲۶۰ مورد پاکسازی زمین بایر و ۱۲۶ مورد دیوارکشی انجام شده است، گفت: در راستای بند ۱۴ ماده ۵۵ این قانون نیز ۱۳۲ مورد رفع خطر و ۴۶ مورد تخریب انجام شده است.