جمع‌آوری ۱۰۷ تابلوی غیرمجاز در اصفهان

در فروردین‌ماه، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر، ۴۶ اخطاریه صادر و ۱۲ خودروی فرسوده رهاشده، جمع‌آوری‌شده است، گفت: در این مدت، ۳۵۹ دست‌فروش و ۲۱۰ نفر متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: ۳۹۷ اخطاریه طی فروردین‌ماه سال جاری در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، صادر و ۱۰۷ مورد تخلف رفع شده است.

روح‌الله ابوطالبی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در فروردین‌ماه سال جاری اظهار کرد: در این مدت، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۱۹۴۹ تذکر و ۳۳۳ اخطاریه صادر و تخلف ۱۶۶۷ متصدی صنف رفع شده است.

وی افزود: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، ۳۹۷ اخطاریه صادر و ۱۰۷ مورد تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بابیان اینکه در فروردین‌ماه، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر، ۴۶ اخطاریه صادر و ۱۲ خودروی فرسوده رهاشده، جمع‌آوری‌شده است، گفت: در این مدت، ۳۵۹ دست‌فروش و ۲۱۰ نفر متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

وی بابیان اینکه در نخستین ماه سال، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۶۸ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۳۸ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۲۴۳ ساختمان، تبدیل وضعیت ۵۹ ساختمان و فعالیت ۱۰۶۲ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر از مصالح و نخاله اظهار کرد: در این زمینه ۵۶۰ مورد اخطاریه صادر و ۸۰ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل‌شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین ماه سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۹۴ رأی اجراشده است.